• emmy95

Mår dåligt nästan varje dag

Hej skulle behöva hjälp med att hur man ska sluta må så dåligt det handlar om min
    Kille och vi har en bra relation med varandra men han ska flytta för han vill bo ett ställe lite längre bort så det kommer bli distans förhållande men han sa en grej som sårade mig mycket att han vet inte om det kommer funka mellan mig och han och han vet att jag inte kan flytta förns om två år med han på grund av en anledning det sårade mig mycket men det känns redan som om han ger upp i förhållandet svåra är att sluta tänka på det börjar gråta på nätterna
    Känns som om han ger upp redan nu :( när jag säger jag älskar dig så säger han bara i Know eller bara ler men har inte sakt det på ett tag :( skulle verkligen vilja ha hjälp <3

• Svar på tråden Mår dåligt nästan varje dag
  • Orkide

Såsom du skriver så känns det tyvärr att han inte bara flyttar utan även lämnar förhållandet också. Du kanske ska prata ut med honom och se vad han säger.
    Jobbig situation :-/
    Lycka till med allt och ta hand om dig!

• emmy95

Tack <3 får se hur det kommer gå att prata med han om sånt är tufft för både han och mig mest för mig som fick första gången en en kille som verkligen bryr seg om mig och nu plötsligt byter bara så där :/

Svar på tråden Mår dåligt nästan varje dag