• Mina barn är Görel å Malte

Namn som jag kan gilla?

Hejsan!

Jag undrar bara om ni visste några namn som jag skulle kunna gilla<3

Namn jag gillar:

Tjejer: Lone, Rakel, Jonna, Varga, Karin, Hilda, Astrid, Lotus, Matilda, Lykke, Luna, Ikka, Virvla, Maja, Mika, Mikaela, Eva, Korall, Gunnel, Svea, Hedwig, Kajsa, Ethel, Irma, Vilda, Solvieg, Botilda, Vikcy, Ariel, Klippe, Märta, Nova, Agnes, Kemé, Alinn, Hanna, Boen, Bendict, Kim, Beatrix, Tordel, Görel, Eva, Luci, Lajka, Sol, Boeliz, Tyra, Janna, Beda, Minna, Lovis, Lova, Carmen, Isolde, Idun, Kim, Johanna, Sanna, Myrtle, Ellen, Signe, Sigrid, Thea, Bea.

Killar: Rasmus, Malte, Valter, Hilding, Karl, Axel, Ison, Farzad, Maximus, Sam, Max, Jonte, Adam, Alexander, Boris, David, Harry, Len, Loke, Love, Carlos, Lukas, Mikael, Benedict, Robin, Isador, Isac, Ante, Joel, Boel, Jo, Karen, Martin, Jonathan, Johannes, Xerxes, Magnus, Ludwig, Edvard, Nino, Jim, Niklas, Anton, Vidar, Percy, Louis, Oscar, Tommy, Teo, Alfred.

Kommer inte på fler nu<3

• Svar på tråden Namn som jag kan gilla?
  • fluu

Eh, tja.. eftersom du räknar upp väldigt, väldigt många olika namn i väldigt, väldigt olika stilar så skulle nog vad som helst kunna gå hem. Så kör namngeneratorn du så kommer det säkert upp något du gillar: svenskanamn.alltforforaldrar.se/namn/namngenerator

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • vaselin
    katastrofplantagen skrev 2014-07-08 17:35:06 följande:

Boel är ett kvinnonamn

Haha!

För att hålla sig till ämnet; vad är det för konstig jävla tråd? Hur ska vi utifrån de uppräknade namnen kunna lista ut fler namn du kan tänkas gilla? Och varför behöver du hjälp med att komma på fler namn än de 100+ du har räknat upp? 

Loggade in på familjeliv, kollade mina trådar, och såg denna. Det var systerdottern och Görel som fixat den medans jag gick på toa, inloggad...

Gaah! Sorry! Jag kunde skälla ut Görel men systerdottern känner jag inte så bra och vågar inte skälla...

Barn gör sånt!

Förlåt!!!!!!!

P.S: De har smak för namn, när jag kollar in alla namn ser jag att jag gillar typ alla...

P.S!

Kan man ta bort trådar? Är rätt ny här...

• Dixie
    Mina barn är Görel å Malte skrev 2014-07-08 22:48:01 följande:
    Loggade in på familjeliv, kollade mina trådar, och såg denna. Det var systerdottern och Görel som fixat den medans jag gick på toa, inloggad...

Gaah! Sorry! Jag kunde skälla ut Görel men systerdottern känner jag inte så bra och vågar inte skälla...

Barn gör sånt!

Förlåt!!!!!!!

P.S: De har smak för namn, när jag kollar in alla namn ser jag att jag gillar typ alla…
    känner du inte inte din systerdotter??
    Dixie skrev 2014-07-17 19:36:30 följande:
    känner du inte inte din systerdotter??
    Inte så jättebra hon har aldrig riktigt gillat mig känns det som...
Svar på tråden Namn som jag kan gilla?