Mycket tv-tittande
Hjälp, känner mig som en usel ensamstående mamma i bland. Min snart treåring tittar mycket på tv. Han tittar hela morgonen , och sen hela em. Självklart pysslar vi ibalnd och jag läser för honom och så, men helst tittar han på sina program. Jag har ju fullt upp att göra med städa laga mat plocka tvätta packa väskan osv. Det blir ju då rätt bekvämt att han är lugn och fin och tittar på tv. Jag latar mig ju inte diretkt då( tja nu skriver jag iof ett medd här när maten lagas.) Men jag undrar vad gör era andra barn när ni far runt i huset. Dels under morgon rushen och sen när ni kommer hem på em. Vi går nästan alltid ut innan lunch och sen direkt efter lunch fram till 1600 då vi går hem för att laga middag ( och han tittar på tv) AV olika anledningar började jag med att sonen fick titta på datorn för att få honom att äta då han var mindre och nu är vi liksom fast idet.. Vi kollar olika youtube grejer när vi äter, men jag vet ju att det är fel.. Men det är inte helt kul när det bara är vi heller när vi ska äta. Hur gör ni andra?