Vilka vagnar har störst varukorgar?
Vilka vagnar har störst varukorgar? Jag är trött på att aldrig få plats med vad vi behöver under vagnen!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-07-16 21:21
Det är absolut inget krav att den ska vara vändbar
Vilka vagnar har störst varukorgar? Jag är trött på att aldrig få plats med vad vi behöver under vagnen!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-07-16 21:21
Det är absolut inget krav att den ska vara vändbar
Vi hade en Brio (gammal årsmodell). Hade en stor, rejäl korg undertill. Kunde lätt stuva in två proppfulla matkassar.
Bugaboo donkey och Emmaljunga (de flesta från 2013 och framåt) har fina sidoväskor som man antingen hänger på chassit eller som är permanenta (donkey). Annars finns tex Uppa baby som har en ENORM varukorg under... Finns många fler, men kolla in www.barnvagnsblogg.com/ där finns massor med vagnar med bilder och recensioner!
Brio Go! Man får plats med hur mycket som helst.
En retro från 80-talet skulle jag säga. Då är korgen dessutom i metall och tål massa vikt.
Vi har en Brio från slutet av 70-talet. Den har en stor varukorg! Får lätt plats med 2 stående pappkassar fulla med mat under liggdelen, har inte provat sittdelen än.
Jag hade hoppats på nått någorlunda smidigt som inte tar upp hela bagageluckan på bilen.
Brio Go! Blir dessutom liten ihopfälld.
Brio smile har en jättestor varukorg. Den djup och bra! Blir dessutom liten när den fälls ihop. Jag e jättenöjd med våran.
Brio Go! Får plats med flera matkassar där under, det är en toppenvagn för övrigt också.