• Anonym (Fia)

Har ni haft en sex med någon granne?

Berätta!!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har ni haft en sex med någon granne?
  • Meddelande borttaget
  • Miss Sunny
    Anonym (Tjejen) skrev 2025-08-29 15:43:24 följande:
    Finns väll facebook mesenger eller telefon Skull
    Skulle inte våga + blivit för gammal (60+) dessomutan är rollena ombyta, nu är det han som är gift.  Skulle jag dock möta honom tillfälligt på pub/krogen..... då jäcklar ....  Flört.. hehe
  • Anonym (Stefan)

Ja en gång i veckan får jag ett nummer med grannen och jag är nöjd. Vi är båda 50+ och gifta och tycker om sex.

• Anonym (Hej)
    Miss Sunny skrev 2025-08-29 15:37:02 följande:

Jag sög av en "grannson" enn gång som Tack för skjutsen.  Satan vilket organ, glömmer det aldrig även om det är nästan 20 år sedan. Då var jag gift, och lät han inte få knulla mig. Men nu skulle jag gärna haft honom, men jag bor inte i det grannskapet längre tyvärr.

Du är så cool och sexig. Hur gammal var du och hur gammal var han? Hur gick tillväga innan du fick duga av honom?
  • Anonym (Johan)

Jag sög av en "grannson" enn gång som Tack för skjutsen.  Satan vilket organ, glömmer det aldrig även om det är nästan 20 år sedan. Då var jag gift, och lät han inte få knulla mig. Men nu skulle jag gärna haft honom, men jag bor inte i det grannskapet längre tyvärr.

Den grabben hade man ju velat vara. 
  • Miss Sunny
    Anonym (Hej) skrev 2025-08-30 07:04:54 följande:
    Du är så cool och sexig. Hur gammal var du och hur gammal var han? Hur gick tillväga innan du fick duga av honom?
    Tackar för det... hehe.  Jag var v äl 47, och han i sluten utav tjugoåren 27 - 29 typ. Han va en sexig hunk, och jag var rödvinskåt.   Efter att haft en lite flirtig ton under turen, så lade han handen på mitt lår och frågade  om han kunne få en kyss för skjutsen. Det fick han, och vi började strula. 
  • Anonym (J)

En gång i månaden? Det kommer nog fortsätta?

• Anonym (Johan)
    Miss Sunny skrev 2025-08-30 15:13:16 följande:
    Tackar för det... hehe.  Jag var v äl 47, och han i sluten utav tjugoåren 27 - 29 typ. Han va en sexig hunk, och jag var rödvinskåt.   Efter att haft en lite flirtig ton under turen, så lade han handen på mitt lår och frågade  om han kunne få en kyss för skjutsen. Det fick han, och vi började strula. 
    Har du "betalat i natura" vid fler tillfällen? 
  • Anonym (Hej)
    Miss Sunny skrev 2025-08-30 15:13:16 följande:
    Du är en riktig drömgilf Miss Sunny
  • Anonym (HH)

Man får passa på när möjligheten finns.
    hur gammal var ni?
  • Anonym (Nej)

Nej mina grannar är för gamla 

Svar på tråden Har ni haft en sex med någon granne?