• Anonym (Fia)

Har ni haft en sex med någon granne?

Berätta!!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har ni haft en sex med någon granne?
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Träskallen)

Jag satte upp en lapp i trapphuset att jag hade tre hemgjorda skärbrädor till salu. Hon ringde på en kväll och köpte en, jag bjöd på kaffe och nybakad sockerkaka. Sen gick allt som i trans vi hade sex på soffan och på golvet det va ett av dom bästa sexet jag har haft. Ursäkta om det är svårläst jag har dyslexi.

• Anonym (N)
    Anonym (Träskallen) skrev 2025-03-05 02:03:22 följande:

Jag satte upp en lapp i trapphuset att jag hade tre hemgjorda skärbrädor till salu. Hon ringde på en kväll och köpte en, jag bjöd på kaffe och nybakad sockerkaka. Sen gick allt som i trans vi hade sex på soffan och på golvet det va ett av dom bästa sexet jag har haft. Ursäkta om det är svårläst jag har dyslexi.

KUL! Tungan ute Påminner mig om...

Jag såg en lapp på ICA om en akustisk gitarr till salu. Det visade sig vara en nyinflyttad studentjej i granntrappen.
    Jag köpte gitarren och sen blev vi stående i hallen som två fån och tittade på varandra. Sen sa hon på sjungande småländska, ungefär "det känns som att jag inte vill att du ska gå.. men jag vet inte vad jag ska säga!" och jag svarade ungefär "inte på fika va?" och fick "nej, inte på fika.." och log och rodnade.. och vi hamnade i hennes säng ganska omgående!! 
    Jag minns att jag hade så fruktansvärt kalla fötter den första gången och att det vid ett tillfälle lät som att det skulle komma snor från hennes näsa när hon "frustade"! Skrattande
    Efteråt stannade jag på té och vi bestämde oss för att ses lite då och då, när vi båda kände för det. Och det kände vi för väldigt ofta i mer än 2 år! Hon var 21 och jag var precis det dubbla.
  • Anonym (J)

Hela hösten och halva vintern har jag haft sex med grannen som bor bredvid mina föräldrar. Jag är 36 år han är 46 år. Men han har fler fruntimmer på besök eller lösnummer som han kallar det? Så jag är mig ett av hans lösnummer? Jag gillade sexet ett tag men det har blivit svårt för mig nu och han verkar inte vilja va med mig mer utan spelar svår?

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Stepside)

Första kvällen i min första ägenhet som 18 åring gick över till grannen och bad att få låna kaffefilter 
    Visst får du låna det om du bjur på kaffe sa hon en vacker kvinna i 45års åldern 
    Salt och gjort hon kom över 10 min senare jag märkte att hon hade bytt om till en riktigt u-ringad klänning 
    Hon böjde sig väldigt ofta fram så jag skulle se brösten  vilket med förde att jag blev hård som hon såg 
    Sen kom komentaren så du gillar vad du ser vill du känna och smaka 
    Sen hamnade vi i säng och hade sex hela kvällen sen knullade vi 4-5 dagar i veckan tills hon flyttade 8 månader senare 

• Dardiskåne

yes , har haft och har en pågående :)

• Dardiskåne

tack mina svansar som ger mig uppmärksamhet med unlike varje gång jag skriver hahahaha bara fortsätt så. Jag känner mig som en KUNG

• Anonym (Bikille)

2 st olika i 2 olika lägenheter.

• Anonym (Hej)
    Anonym (Stepside) skrev 2025-05-25 14:55:35 följande:

Första kvällen i min första ägenhet som 18 åring gick över till grannen och bad att få låna kaffefilter 
    Visst får du låna det om du bjur på kaffe sa hon en vacker kvinna i 45års åldern 
    Salt och gjort hon kom över 10 min senare jag märkte att hon hade bytt om till en riktigt u-ringad klänning 
    Hon böjde sig väldigt ofta fram så jag skulle se brösten  vilket med förde att jag blev hård som hon såg 
    Sen kom komentaren så du gillar vad du ser vill du känna och smaka 
    Sen hamnade vi i säng och hade sex hela kvällen sen knullade vi 4-5 dagar i veckan tills hon flyttade 8 månader senare 

Hade ju varit underbart om denna historia var sann :)
  • Anonym (Anno Nym)

När jag var 23 så var jag å tog en öl med några grannar på en restaurang 50m från oss, då kom en annan 40årig granne som bodde rakt över gatan vi pratade under kvällen sen hånglade å kysstes sen gick vi hem till mig å knullade flera ggr under kvällen.

Men det vart inget mer.

• Anonym (Hej)

jajamän med den mogna kvinnan (jag var 21, hon 55 när vi började ses) som tillsammans med hennes man hyrde ett rum I villan. Jag och hon fick smyga under hela tiden jag var inneboende, i 1,5 år. Sedan flyttade jag ut men vi har fortsatt att ses. Hon har skiljt sig från mannen. Totalt i 12 år har vi setts :)

• Motherinlaw
    Anonym (Hej) skrev 2025-06-08 23:05:32 följande:

jajamän med den mogna kvinnan (jag var 21, hon 55 när vi började ses) som tillsammans med hennes man hyrde ett rum I villan. Jag och hon fick smyga under hela tiden jag var inneboende, i 1,5 år. Sedan flyttade jag ut men vi har fortsatt att ses. Hon har skiljt sig från mannen. Totalt i 12 år har vi setts :)

Häftigt är hon fortfarande lika kåt och sugen som när ni träffades? 
  • Anonym (Kurt)

Vi stod och väntade på bussen till skolan, samma busshållplats och åkte samma sista buss hem i två år utan att byta ett ord med varandra. 

Sedan träffade jag en tjej på första jobbet som blev förtjust i mig och som visade sig vara bästa kompis med min granne. Hon sammanförde grannen med mig en dag. Tre dagar efteråt hade vi vårt första samlag hemma i grannens flickrum. Det är över 40 år sedan. Vi är fortfarande gifta och har barn och barnbarn idag.

• Anonym (Anonym man)

Hade sex med en kvinna som sedan blev min granne. Bra sex, vi testade en gång till, men då inte alls lika bra. Hon flyttade senare till Uppsala

• Anonym (Anno Nym)
    Anonym (Kurt) skrev 2025-07-06 22:45:36 följande:

Vi stod och väntade på bussen till skolan, samma busshållplats och åkte samma sista buss hem i två år utan att byta ett ord med varandra. 

Sedan träffade jag en tjej på första jobbet som blev förtjust i mig och som visade sig vara bästa kompis med min granne. Hon sammanförde grannen med mig en dag. Tre dagar efteråt hade vi vårt första samlag hemma i grannens flickrum. Det är över 40 år sedan. Vi är fortfarande gifta och har barn och barnbarn idag.

Tog du hennes oskuld?
Svar på tråden Har ni haft en sex med någon granne?