• Tiriyaki86

Boka in sig på familjehotell som vuxen?

Jag är en ung man som vill åka utomlands men är tveksam till att bara boka in mig på ett hotell med vuxna. Finns det något speciellt resställe där familjer med lite äldre barn åker? Vill gärna komma i kontakt med tjejer i 17-18 års åldern.

Tips?

• Svar på tråden Boka in sig på familjehotell som vuxen?
  • Tiriyaki86

Kom igen! Jag är inget monster :(

• Dixie
    Tiriyaki86 skrev 2014-07-22 18:53:16 följande:
    Kom igen! Jag är inget monster :(
    men det låter ju ganska underligt att du letar efter familjehotell så du kan ragga på 17-18 åringar - tror inte att de åker till Bamseklubbar etc!! 
  • Tiriyaki86
    Dixie skrev 2014-07-22 22:23:28 följande:
    men det låter ju ganska underligt att du letar efter familjehotell så du kan ragga på 17-18 åringar - tror inte att de åker till Bamseklubbar etc!! 
    Nej det är väl sant. Men åker inte lite äldre syskonen med på såna resor med sina yngre?
  • Tiriyaki86

Skulle vilja ha svar på det här igen :)

• Dixie
    Tiriyaki86 skrev 2015-08-19 19:54:51 följande:

Skulle vilja ha svar på det här igen :)

hittade du inga 17åringar på bamseklubben?! 

jag tycker det hela låter läskigt - att du som vuxen letar hotell för att kunna ragga på 17åringar!? varför inte åka till ställen där andra unga vuxna åker på semester och hitta jämnåriga att hänga med? 
  • Tiriyaki86
    Dixie skrev 2015-08-20 08:59:34 följande:
    hittade du inga 17åringar på bamseklubben?! 

jag tycker det hela låter läskigt - att du som vuxen letar hotell för att kunna ragga på 17åringar!? varför inte åka till ställen där andra unga vuxna åker på semester och hitta jämnåriga att hänga med? 
    Äldre tjejer än så gillar inte mig tyvärr.
Svar på tråden Boka in sig på familjehotell som vuxen?