vilket märke på vinteroverall hade du valt?
Som rubriken. Vilket märke på vinteroverall hade du valt? Lego wear, Reima, Treton eller Protech?
Som rubriken. Vilket märke på vinteroverall hade du valt? Lego wear, Reima, Treton eller Protech?
Hade nog tagit en reima. Vi hade molo förra året och den gillade jag! Vattentät, smidig och varm :)
Kanske upprepar mig. Men skulle köpa en lego till dottern förra året. (Inte kollat dina länkar). Visade sig att skiten inte gick att ha i torkskåp. Så kolla upp det.
Har andra kläder av märket som är kanon. Även sängkläder.
Jag har reima till sonen. Tycker den verkar bra. Jag frågade faktiskt pedagogerna på sonens förskola om de tyckte hans ytterkläder var bra, eller om jag skulle byta något till nästa vinter och de försäkrade att Reima var bra och att han höll sig både torr och varm. De är ju ute mer med sonen än vad jag är, tänker jag, så de borde ju veta. Den specifika modellen du länkar till har jag ingen erfarenhet av, dock.
Vi tog protech eftersom den var snuskigt billig och det är svårt att bedöma plagg över internet så är den mindre bra får hon ha den som extraoverall och så köper vi en till sen.
Vi tog protech eftersom den var snuskigt billig och det är svårt att bedöma plagg över internet så är den mindre bra får hon ha den som extraoverall och så köper vi en till sen.
Funkade skulle det stå
Jag tar det vi får.
Kanske upprepar mig. Men skulle köpa en lego till dottern förra året. (Inte kollat dina länkar). Visade sig att skiten inte gick att ha i torkskåp. Så kolla upp det.
Har andra kläder av märket som är kanon. Även sängkläder.
Rösta på raima men tycker isbjörn
ska köpa badbyxor till nästa säsong vilket märke ska jag köpa???