• Aniiee

Vissa dagar vill man bara ha en kram....

av sin mamma, sitta i soffan och bli servad med isglass och dåliga filmer som man sett tiotusen gånger, få lov att släppa allt och alla och vara trött, ledsen och ego, för bara en enda dag, för mamma låter dig och mamma fixar och "du kan ta det imorgon" och "sitter du i sjön eller? Ingen panik, det ordnar sig". 

Eller, åtminstone ringa mamma och bara prata bort ett par minuter, bara snacka skit och glömma resten av världen och få höra att "allt ordnar sig", hur mycket någon av er än tror eller inte tror på det. 

MEN då kommer livet och slår dig i skallen och säger: Hon är död, ditt mähä. Skräp dig! För resten var det inte hon som servade dig, utan du som servade henne. Varför skulle det ha ändrats?

Spelar roll. Jag saknar henne ändå.....

Key change, MOFO!
  • Svar på tråden Vissa dagar vill man bara ha en kram....
  • slätstruket

Kram! Vet du, det kunde vara jag som skrivit detta! På lördag är det fyra år sedan jag fann min mamma avliden.

Skrev alldeles nyss i en annan tråd att jag gillar dina inlägg (fast som anonym) och nu läser jag detta. Vilken samhörighet jag känner med dig ikväll

• Aniiee
    slätstruket skrev 2014-07-24 00:07:02 följande:

Kram! Vet du, det kunde vara jag som skrivit detta! På lördag är det fyra år sedan jag fann min mamma avliden.

Skrev alldeles nyss i en annan tråd att jag gillar dina inlägg (fast som anonym) och nu läser jag detta. Vilken samhörighet jag känner med dig ikväll

Solig

Jobbigt med din mamma. Beklagar verkligen. Gråter
    Key change, MOFO!
Svar på tråden Vissa dagar vill man bara ha en kram....