Tuss 1 skrev 2014-07-25 00:26:15 följande:
Men vad ska han anmäla dig för? Eventuell stöld av mat? Eh hur skulle man ens bevisa det om det var sant? Dessutom inte ens han mat. Barnporr som inte ens finns. De skulle bli förbannade för att han ens ödslade deras tid. Och nåt du skrivit på nätet. Ja du de gör knappt nåt åt riktigt sjuka saker som händer på nätet och du har ju inte skadat ngn.
Han försöker psyka dig. Låt honom vara och stå för vad han gjort. Lägg ingen energi på det utan fokusera på dig själv och människor som får dig att må bra. Är din familj elaka behöver du inte vara med dem. Du är vuxen. Bestäm över ditt liv!
Åh, du! Jag önska bara jag kunde lämna min familj. Min moder har aldrig varit där för mig. Min bror har alltid lyckats få som han vill. Förmodligen där som det började. För att han som barn har alltid varit detsamma. Han gapar och skriker för att få sin vinning igenom. Alltid varit bortskämd och fortfarande bortskämd. Min bror och jag är oerhörd olika som person, väldigt olika!
Och det läskiga är att han är princip detsamma person som han var som barn. Ett exempel är att han fortfarande säger åt modern att laga annan mat för att den maten som finns inte passar honom. Eller liknade saker så som att det inte finns någon läsk i kylen.
Han kan börja absolut ta sönder saker och ting i huset. Han är en tyrann. Och jag önska absolut att jag kunnat puckla på honom men kan inte.
En annan oförskämd stil han har är att han en gång kommit in till mitt rum och läst en noteringsbok som jag skrev av mina känslor på. Som han senare störde sig på en punkt som jag hade skrivit. Som han senare bestämde sig för att ta fram noteringsboken och riva den mitt framför mig, och misshandla mig rent psykologiskt.
För min del är han en vidrig, äcklig typ. Och jag har sagt till mig flera gånger att jag inte kommer bry mig om honom ett enda dugg, och att jag aldrig kommer att förlåta honom, aldrig någonsin. Och denna anmälan tar kål på mig.
Jag vet inte vad jag skall göra nu.
Men jag pratade med polisen som vill förhöra mig. Hon ringde upp mig på morgonen där vi bestämde att träffas redan klockan tio i innan lunch. Jag sa dessutom hur det var och att det förmodligen är min broder som anmält mig.
Jag berätta princip det som jag har skrivit här.
Polisen verkade rätt försåtlig å andra sidan så var det kanske bara hennes jobb att ''förstå'' mig?
Jag kanske också brode skriva ner varför jag tror väldigt starkt att det är min bror som ligger bakom allt detta.
Jo, det är såhär: Min bror kom en dag till min rum, skrek och väsnades om att jag förstört hans liv. Hans sa dessutom att han inte skulle erkänna det han hade gjort. Dessutom sa han att han skulle ta upp om att jag kollat på barnporr, stulit och skrivit saker på internet.
Han skrek fler tal gånger att jag förstört hans liv.
Lustig är att han verkar inte inse att han i flera, flera år betet sig såhär. Så att jag har anmält honom i två tillfälen är INGENTING jämfört vad han har gjort. Snarare ser jag det som att han har förstört mig, på grund av hur jag är idag, och hur jag mår.
Jag bryr mig inte ett smack om hans mående. Att han försöker skylla på mig att han är ''cp i huvudet'' (Som han säger det) på grund av mig. Jag avskyr min broder, och jag önskar varenda gång han går ut ifrån huset att han aldrig kommer hem igen. Att han har blivit knivhuggen, mördat, eller blivit påkörd så han har dött eller blivit förlamad åtminstonen.
Jag ösnkar varenda gång att han skall råka ut för sådant där, jag orkar absolut inte ha mer sympati för honom. Jag vill bara försvinna från honom, och från familjen. Komma bort. Jag står inte ut längre!!
Vad kan jag göra?! :(