• Anonym (Undrar)

Har alla homo-killar

Har alla homo killar penetrerande sex? Hur bestäms vem som sätter på och vem som tar emot? Eller är det så att först får en sätta på och sen byter man? Hur funkar det?

Har hört nått om mottagare och givare. Hur funkar det om två mottagare träffas resp. två givare? Blir det inget då eller?

• Svar på tråden Har alla homo-killar
  • Anonym (SN)

Sex mellan två personer är likadant oavsett vilken läggning man har. Det vill säga väldigt olika. Man är olika som människor, tycker om olika saker och då har läggningen ingen betydelse. Sex är ett samspel mellan två eller flera personer, man anpassar sig efter vad man gillar och därför kan det se olika ut så det finns inte bara ett svar på din fråga.

Vad gäller mottagare och givare så skulle jag hellre använda aktiv eller passiv. Eftersom sex är väldigt mycket mer än samlag kan man vara passiv eller aktiv, eller både och, beroende på vad man gör tillsammans.

Hoppas detta kan ge lite svar på dina frågor

• Anonym (Nick Adams)
    Anonym (SN) skrev 2014-07-25 11:08:09 följande:

Sex mellan två personer är likadant oavsett vilken läggning man har. Det vill säga väldigt olika. Man är olika som människor, tycker om olika saker och då har läggningen ingen betydelse. Sex är ett samspel mellan två eller flera personer, man anpassar sig efter vad man gillar och därför kan det se olika ut så det finns inte bara ett svar på din fråga.

Vad gäller mottagare och givare så skulle jag hellre använda aktiv eller passiv. Eftersom sex är väldigt mycket mer än samlag kan man vara passiv eller aktiv, eller både och, beroende på vad man gör tillsammans.

Hoppas detta kan ge lite svar på dina frågor

Det man kan konstatera är att sex mellan heterosexuella genom historien har inneburit penetration.

Annars skulle vi ju s.a.s. ha utrotats.
  • Anonym (Backfire)

Jag är hetro men har nyligen börjat lekt med min röv vilket var bättre än väntat.

Nyfikenheten vill inte avta och jag måste göra något åt det.

Jag skulle vilja prova ha anal sex med en man eller en kvinna.

Hur hittar man en partner för ett el regelbundna möten? Finns någon här?

• Anonym (69"-man)
    Anonym (Backfire) skrev 2017-03-28 19:54:00 följande:

Jag är hetro men har nyligen börjat lekt med min röv vilket var bättre än väntat.

Nyfikenheten vill inte avta och jag måste göra något åt det.

Jag skulle vilja prova ha anal sex med en man eller en kvinna.

Hur hittar man en partner för ett el regelbundna möten? Finns någon här?

Nu behöver du ju nödvändigtvis inte hoppa i bingen med en karl bara för att du leker med din röv. Jag har lekt med mig själv i näsan hela livet på det sättet, men jag skulle aldrig ha sex med en man för det. Jag har paradoxalt kukskräck.

Känner du för det om några månader och du inte har någon partner som kan bli sårad så go for it man!
  • Anonym (Backfire)
    Anonym (69"-man) skrev 2017-03-28 20:20:58 följande:

Nu behöver du ju nödvändigtvis inte hoppa i bingen med en karl bara för att du leker med din röv. Jag har lekt med mig själv i näsan hela livet på det sättet, men jag skulle aldrig ha sex med en man för det. Jag har paradoxalt kukskräck.

Känner du för det om några månader och du inte har någon partner som kan bli sårad så go for it man!

Jo jag håller med dej och jag har minst sagt ångest inför att låta en man att ta mej.

Jag har också lekt lite i baken många år utan att det varit någon sensation men nyligt hittade jag ett nytt avanserat sätt och jävlar vad det var skönt. Så nu kan jag med darr på tungan ta klivet med att innvolvera annan i detta.
Svar på tråden Har alla homo-killar