• ghosten

Pascha bay turkiet.

Är det någon som varit på pascha bay i turkiet och kan tala om om det är ett bra barn hotell eller inte. Hur är maten där.

• Svar på tråden Pascha bay turkiet.
  • Erkki
    ghosten skrev 2014-07-26 15:43:43 följande:

Är det någon som varit på pascha bay i turkiet och kan tala om om det är ett bra barn hotell eller inte. Hur är maten där.

Bodde där i maj. Ett mkt bra barnhotell! Rent bra städning (de tom diskade!). Fin pool, barnpool. Bra med solstolar och aktiviteter för familjen man fick inte boka stolar så man slapp racea dit tidigt på morgonen.

Trevliga shower på kvällen och missa inte utomhusbion på piren (bokas i baren).

Trevligt spa!

Hade inte AI men åt frukost två gånger och buffé två helt ok mat och efterrätter om man gillar det.
  • Erkki

Två minus:

Eftersom det är ett av två hotell och båda har AI är det dåligt med resturanger i området.

Stranden är Inte barnvänlig tvärdjupt och mkt vågor. Du behöver vara vattenvan.

• Erkki

Finns nog inget särskilt att undvika. Ett MKT bra hotell. Jag bokade utflykt via minimarket (under tunneln på andra sidan vägen).

Missa INTE utomhusbion på piren det var en grym känsla att se på film där. Kan bli lite kyligt så ta med en filt. Gratis!

• vi och pyret

Jättefint hotel!! Frukosten var kanon, vi åt inget annat där. På andra sidan vägen ligger en lite restaurang som vi var nöjda med.,

Det ligger ju lite off som dessa stora al hotel ofta gör, men det var lätt att ta bussen in till stan.

Det enda jag störde mig på var att de envisades med att snacka i mikrofonen varenda dag. Hade man otur var det även en guide som sjöng över hela poolområdet:/

• Trollungarnasmamma

Jag har aldrig rest så jag funderar väl på det mesta fast inget specifikt. Vi har fyra barn med oss, ålder 0-8 så jag vet inte vad som väntar

Älskade barn
Svar på tråden Pascha bay turkiet.