• Esoada

Följa en medlem

Vad betyder funktionen att följa en medlem här?

• Svar på tråden Följa en medlem
  • Esoada

Bump!
    Någon som vill svara?

• Forumvärd

Hej hej!

Du kan följa en medlem om du vill. Då ser du vilka trådar medlemmen startar. Dock inte anonyma.
    Vill du inte att någon ska följa dig så kan du blockera den medlemmen från att göra det.

• Esoada

Jag följer en medlem och har en följare
    Det är speciellt att någon tycker lilla jag är intressant Glad

• Schna

Hej,

Jag kan inte se vilka som följer mig och jag kan inte ta bort de jag följer. Vilka de nu var.

It takes a fool to remain sane
  • Esoada

Jag har heller inte sett nåt av vad den medlemmen skrivit...

• Aniiee
    Forumvärd skrev 2014-07-29 11:25:11 följande:

Hej hej!

Du kan följa en medlem om du vill. Då ser du vilka trådar medlemmen startar. Dock inte anonyma.
    Vill du inte att någon ska följa dig så kan du blockera den medlemmen från att göra det.

Äh, säg som det är: Funktionen funkar inte för tillfället, vi vet inte när den kommer att göra det och nej, du kommer aldrig kunna ta bort någon som följer dig.... Du får stå ut med dina stalkers sen när det funkar, hur mycket de än trakasserar dig med ovälkomna sexinviter, hot och påhopp.

Ärligheten varar längst.
    We've got to live, no matter how many skies have fallen. - D.H. Lawrence
  • jaghopparhögt
    Aniiee skrev 2014-09-24 00:55:46 följande:
    Äh, säg som det är: Funktionen funkar inte för tillfället, vi vet inte när den kommer att göra det och nej, du kommer aldrig kunna ta bort någon som följer dig.... Du får stå ut med dina stalkers sen när det funkar, hur mycket de än trakasserar dig med ovälkomna sexinviter, hot och påhopp.

Ärligheten varar längst.
    Undrar om de verkligen kommer klara av att filtrera bort anonyma trådar till 100% ;)
  • Esoada

Skulle vara kul om den här funktionen kunde funka någon gång, så man ser vad de man följer skriver i forumet

Svar på tråden Följa en medlem