• öbarn

Ge mig styrka nu!!

Idag känns allt som skit. Trodde att utredningen skulle dra igång nu när vi skulle på besök på sahlgrenska. men det är ju som ni säger 20 månaders väntetid. tänk om man kämpar alla dessa år och aldrig kan bli med barn.jag vill kunna själv, blir väldigt arg på mig själv nu..jag behöver peppning.. allt är pest.. förlåt.. jag beundrar alla er som är långt före mig och går igenom detta.. men jag tappa modet.. sorry

• Svar på tråden Ge mig styrka nu!!
  • Rhonda Breeze

Men oj vad lång tid för att köa till utredningsstart! Finns det inte möjlighet för dig att gå på en privat mottagning som är ansluten till landstinget där det är kortare tid?

• Teälskare

...Jag ta kontakt med en privat den kön låter ju extrem!

• Linha

Jag står också i kö för ivf på Sahlgrenska (för det är väl det du menar och inte utredning). Och väntan känns outhärdligt lång. Men man får dela upp etappmål och vi har även börjat fundera på privat ivf. Kan bara säga att känslor åker bergodalbana och ibland känns allt skit och ibland känns livet trots allt helt Ok. Men det är en ständig kamp att få ordning på sina tankar och känslor. Jag försöker att få mig att acceptera att vi har svårt att bli gravida och att det är inget vi kan påverka och jag har kommit en bit på väg men det är långt kvar.

Lycka till och kämpa på!

Svar på tråden Ge mig styrka nu!!