• isabellas

TIPS! Hittade bästa stövlarna!!

Måste bara tipsa!!! Beställde ett par stövlar till dottern! Oj vad hon älskar dom! Så lätta på foten jämfört med typiska klumpiga gummistövlar. Dom väger nästa ingenting och är superfina. Alla som ser dom undrar var dom är köpta :) Rosa färgen som jag tog är mkt finare IRL, riktigt mjukt rosa!
    Här köpte jag mina www.sarenza.se/crocs-wellie-rain-boot-girl-k-s787585-p0000062117

• Svar på tråden TIPS! Hittade bästa stövlarna!!
  • Hobbyarkitekt

"Rain Boot _Girl_"!?

• isabellas
    Hobbyarkitekt skrev 2014-08-01 21:42:27 följande:

"Rain Boot _Girl_"!?

?? Funkar inte länken nu heller?
  • Hobbyarkitekt
    isabellas skrev 2014-08-01 21:47:29 följande:

?? Funkar inte länken nu heller?

Jo? Det tror jag. Om den hette så som jag skrev?
  • isabellas
    Hobbyarkitekt skrev 2014-08-01 21:52:11 följande:

Jo? Det tror jag. Om den hette så som jag skrev?

Ja nu kommer man rätt, ja det står att dom heter så i "rubriken" på sidan menar du :)
  • Hobbyarkitekt
    isabellas skrev 2014-08-01 21:57:28 följande:

Ja nu kommer man rätt, ja det står att dom heter så i "rubriken" på sidan menar du :)

Ja, jag förstod inte varför de heter "girl"?
  • Annelie 76

De heter väl girl gör att de är rosa...

Crocs regnstövlar fick bäst i test för nåt år sen i ett test, tror det var i nån av föräldratidningarna.

• Hobbyarkitekt
    Annelie 76 skrev 2014-08-01 22:03:07 följande:

De heter väl girl gör att de är rosa...

Crocs regnstövlar fick bäst i test för nåt år sen i ett test, tror det var i nån av föräldratidningarna.

De blå och de svarta (kollade endast de färgerna) hette samma sak.
  • isabellas

Såg nu att det bara finns 2 par kvar av dom rosa! Jag funderar nästan på att köpa ett par till För som hon kan ha när hon blir lite äldre :) skulle helst vilja ha ett par i varje storlek :)

• Hobbyarkitekt
    isabellas skrev 2014-08-01 22:25:19 följande:

Såg nu att det bara finns 2 par kvar av dom rosa! Jag funderar nästan på att köpa ett par till För som hon kan ha när hon blir lite äldre :) skulle helst vilja ha ett par i varje storlek :)

Är de SÅ bra så slutar de nog inte tillverkas. ;)
Svar på tråden TIPS! Hittade bästa stövlarna!!