• Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden hur grov kuk är lagom?
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Vet ej cm)

Vet ej cm men tänk mitt emellan standard smal och tjock korv.

• Anonym (Anna)
    Anonym (Frallan) skrev 2024-08-08 17:17:42 följande:
    Ja 17 - 18 cm i omkrets är mycket stort, och kan nog vara riktigt problematiskt i synnerhet om det är mer än roten som är så tjock. 

Har du några ungefärliga mått för vad du egentligen menar med "smalare men gärna med lite större ollon"? 

Och varför är det din preferens? Vore intressant med detaljer, är nyfiken! 😊👍
    En lagom helt enkelt.
    Som man kan greppa om och so är skön och fungerar som den ska.
    Som kan känna njutning och uppskatta förspel.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Julia)

Vid oralsex.

Det beror väl på?
    Vill man bara slicka så kan den vara hur grov som helst.FörvånadSkäms
    Men jag personligen klarar en utan problem på 4,5cm i diameter eller ca 14 cm i omkrets  Visst går det att få in en större i munnen men 5,4  blir nog problem med tänderna om jag inte hade tänder så skulle jag i alla fall få in den grövsta i min mun😊. Men jag skulle inte kunna svälja den. Men 4,5cm i diameter klarar jag av att svälja med en längd på 20,5cm men det är skönare med en lite mindre. Då man också kan välja att samtidigt slicka på paketet när man sväljer hela förutsatt att den är rakad eller vaxad.😘.
    För hår i maten vill man inte ha.😊

• Anonym (2016)
    Anonym (Julia) skrev 2024-08-14 15:53:28 följande:

Vid oralsex.

Det beror väl på?
    Men jag personligen klarar en utan problem på 4,5cm i diameter eller ca 14 cm i omkrets  Visst går det att få in en större i munnen men 5,4  blir nog problem med tänderna om jag inte hade tänder så skulle jag i alla fall få in den grövsta i min mun😊. Men jag skulle inte kunna svälja den. Men 4,5cm i diameter klarar jag av att svälja med en längd på 20,5cm men det är skönare med en lite mindre. Då man också kan välja att samtidigt slicka på paketet när man sväljer hela förutsatt att den är rakad eller vaxad.😘.

Det låter verkligen som du vet precis hur en stor ska hanteras. Härligt!
  • Anonym (Julia)

Hur lång har man om den är 19cm i omkretsen vid roten?

• Nyfiken666
    Anonym (Julia) skrev 2024-08-14 16:03:43 följande:

Tror inte det finns nån formel för att räkna ut längden på kuken om man har omkretsen vid roten. Men du får väl kolla din formelsamling?
  • XDX
    Anonym (Julia) skrev 2024-08-14 15:53:28 följande:

Vid oralsex.

Det beror väl på?

Penisar är sällan/aldrig helt cirkulära i tvärsnitt. Så det är inte alls tillförlitligt att mäta bredden och multiplicera med 3,14 för att få fram omkretsen. Omkretsen ska mätas med tunnt platt måttband eller tunn pappersremsa. 

Bredden bör mätas med skjutmått. Inte linjal. Om man vill ha tillförlitlig mätning. 

Har nog aldrig stött på nån med dina skills, imponerande!  😊
  • Anonym (Julia)
    XDX skrev 2024-08-14 17:31:56 följande:
    Penisar är sällan/aldrig helt cirkulära i tvärsnitt. Så det är inte alls tillförlitligt att mäta bredden och multiplicera med 3,14 för att få fram omkretsen. Omkretsen ska mätas med tunnt platt måttband eller tunn pappersremsa. 

Bredden bör mätas med skjutmått. Inte linjal. Om man vill ha tillförlitlig mätning. 

Har nog aldrig stött på nån med dina skills, imponerande!  😊
    Nä och de är inte alltid så raka heller.
    Det finns kondomer till dom som är i storleken 72mm i tjockleken.
    De här i forumet som har provat med ett kreditkort tänk er en mobiltelefon i grovlek i stället.😱
  • XDX
    Anonym (Julia) skrev 2024-08-14 18:00:58 följande:
    Nä och de är inte alltid så raka heller.
    Det finns kondomer till dom som är i storleken 72mm i tjockleken.
    De här i forumet som har provat med ett kreditkort tänk er en mobiltelefon i grovlek i stället.😱
    Kondomstorlek 72 mm är INTE för 72 mm bred kuk. Måttet 72 är halva kondomens omkrets när den inte är använd. Man plattar till kondomen och mäter bredden. Omkretsen är 2 x 72 = 144 mm. Och en sådan passar typiskt till en kukomkrets som är 15 - 16 cm på skaftets tjockaste del. 72 mm är en väldigt ovanlig kondomstorlek, och det är den största mig veterligen. 

72 mm bred kuk finns det inga kondomer som passar. Vi snackar då runt 21 - 22 cm i omkrets. En grov manshandled är ca 18 - 19 cm. Tror inte det finns nån med en så tjock kuk naturligt utan att ha använt svällande injektioner eller liknande, eller utan att ha en sjukdom. 

Har nördat en del av en viss anledning.
  • Anonym (Man2)
    XDX skrev 2024-08-14 18:24:31 följande:
    Kondomstorlek 72 mm är INTE för 72 mm bred kuk. Måttet 72 är halva kondomens omkrets när den inte är använd. Man plattar till kondomen och mäter bredden. Omkretsen är 2 x 72 = 144 mm. Och en sådan passar typiskt till en kukomkrets som är 15 - 16 cm på skaftets tjockaste del. 72 mm är en väldigt ovanlig kondomstorlek, och det är den största mig veterligen. 

72 mm bred kuk finns det inga kondomer som passar. Vi snackar då runt 21 - 22 cm i omkrets. En grov manshandled är ca 18 - 19 cm. Tror inte det finns nån med en så tjock kuk naturligt utan att ha använt svällande injektioner eller liknande, eller utan att ha en sjukdom. 

Har nördat en del av en viss anledning.
    Du verkar ha stenkoll här, har du doktorerat i kukmätning?  Många av måtten som anges här låter helt orimliga för mig som inte sett någon annans stånd. Men en omkrets på 17-18cm som det pratats om är ju gigantiskt och tror inte det är vanligt ens inom porren.

Mätte min handled för skojs skull så du nämnde att en grov handled var 18-19 cm. Min var 20,5cm.
  • XDX
    Anonym (Man2) skrev 2024-08-14 20:33:12 följande:
    Du verkar ha stenkoll här, har du doktorerat i kukmätning?  Många av måtten som anges här låter helt orimliga för mig som inte sett någon annans stånd. Men en omkrets på 17-18cm som det pratats om är ju gigantiskt och tror inte det är vanligt ens inom porren.

Mätte min handled för skojs skull så du nämnde att en grov handled var 18-19 cm. Min var 20,5cm.
    Ja 17 - 18 cm är extremt ovanligt. Och att den största kondomen, som är av storlek 72 mm, rekommenderas till omkrets 15 - 16 cm säger ju det mesta. 

Jag kanske misstog mig på handledsstorlekar. Men 20,5 är definitivt en grov handled. 
  • Holeinone
    Anonym (Julia) skrev 2024-08-14 16:03:43 följande:

typ 21cm i mitt fall så denna omkrets har aldrig kommit till användning.

Aldrig träffat någon som skulle kunna ta hela iaf. Känns ganska osannolikt :) 

• Anonym (Anni)
    Holeinone skrev 2024-08-15 15:54:27 följande:

typ 21cm i mitt fall så denna omkrets har aldrig kommit till användning.

Aldrig träffat någon som skulle kunna ta hela iaf. Känns ganska osannolikt :) 

Jag har legat med 50 + killar, tror 52 för att vara exakt. Har aldrig haft problem med hela, någon har säkert haft 20cm. 
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Urban)
    Anonym (Anni) skrev 2024-08-16 01:49:42 följande:
    Jag trodde han menade vid vanligt sex. 
    Ja, han är iofs inte särskilt tydlig så det kan jag förstå Glad
Svar på tråden hur grov kuk är lagom?