hur grov kuk är lagom?
Säg nu
Säg nu
Vet ej cm men tänk mitt emellan standard smal och tjock korv.
Vid oralsex.
Det beror väl på?
Vill man bara slicka så kan den vara hur grov som helst.
Men jag personligen klarar en utan problem på 4,5cm i diameter eller ca 14 cm i omkrets Visst går det att få in en större i munnen men 5,4 blir nog problem med tänderna om jag inte hade tänder så skulle jag i alla fall få in den grövsta i min mun😊. Men jag skulle inte kunna svälja den. Men 4,5cm i diameter klarar jag av att svälja med en längd på 20,5cm men det är skönare med en lite mindre. Då man också kan välja att samtidigt slicka på paketet när man sväljer hela förutsatt att den är rakad eller vaxad.😘.
För hår i maten vill man inte ha.😊
Vid oralsex.
Det beror väl på?
Men jag personligen klarar en utan problem på 4,5cm i diameter eller ca 14 cm i omkrets Visst går det att få in en större i munnen men 5,4 blir nog problem med tänderna om jag inte hade tänder så skulle jag i alla fall få in den grövsta i min mun😊. Men jag skulle inte kunna svälja den. Men 4,5cm i diameter klarar jag av att svälja med en längd på 20,5cm men det är skönare med en lite mindre. Då man också kan välja att samtidigt slicka på paketet när man sväljer hela förutsatt att den är rakad eller vaxad.😘.
Hur lång har man om den är 19cm i omkretsen vid roten?
Vid oralsex.
Det beror väl på?
typ 21cm i mitt fall så denna omkrets har aldrig kommit till användning.
Aldrig träffat någon som skulle kunna ta hela iaf. Känns ganska osannolikt :)
typ 21cm i mitt fall så denna omkrets har aldrig kommit till användning.
Aldrig träffat någon som skulle kunna ta hela iaf. Känns ganska osannolikt :)