• Homer3000

Start av butik

Ska starta en butik med barnprodukter,
    enda jag inte har är ett bra varumärkesnamn
    snälla kom med idéer. Namnet måste sticka ut
    och bli ett bra namn att bygga sitt varumärke på.

• Svar på tråden Start av butik
  • Tirem

Många trådar nu...

Har du någon kunskap i att driva ett företag? Borde nog läsa på lite innan du drar igång, känns inte riktigt som om du har pejl på läget!

• Homer3000
    Tirem skrev 2014-08-03 18:42:51 följande:

Många trådar nu...

Har du någon kunskap i att driva ett företag? Borde nog läsa på lite innan du drar igång, känns inte riktigt som om du har pejl på läget!

Jodå
    Jag har läst företagsekonomi, småföretagande, rättskunskap, affärsjuridik och psykologi ska du veta
  • Homer3000

Många trådar nu...

Vill du ha fler så har jag läst enrepenad, entreprenad och företagande, kommunikation, affärsjuridik, reklam och mycket mer.
  • Homer3000

Många trådar nu...

visst man har lite luckor angående varumärkes val, lokal och hur man ska få kunder, men det finns inte utbildning för.
  • Homer3000

Många trådar nu...

Allt samlat

Jodå
    Jag har läst företagsekonomi, småföretagande, rättskunskap, affärsjuridik och psykologi ska du veta
    Vill du ha fler så har jag läst enrepenad, entreprenad och företagande, kommunikation, affärsjuridik, reklam och mycket mer.
    visst man har lite luckor angående varumärkes val, lokal och hur man ska få kunder, men det finns inte utbildning för.

Svar på tråden Start av butik