• lovisa67

Min hund fick somna in i dag

Livet är hårt just nu ! Min underbara hund fick somna in i morse 11 år blev han . Känns så tomt och fruktansvärt. Vill ha tillbaka honom, Ät helt apatisk.

• Svar på tråden Min hund fick somna in i dag
  • Erizajo

Å det är hemskt när ens hund dör allt blir så tomt! Styrkekramar!

• En glad tjej

Kramar till dig. Vet precis hur det känns. Min älskade hund somnade in den 3/5-2013 och jag saknar henne fortfarande oerhört mycket. Hon var en gammal dam, var inne på sitt 13.e år. Det blir lättare med tiden, jag lovar.

• Gizmo

Stackars dig, det är jättejobbigt när ens älskade vän dör. Gråter Men tider läker alla sår...

• Abbe83

Beklagar sorgen, vet hur ont det gör. Min älskade hund Saga somnade in för 2 år sen. Hon blev 13 år, skulle fyllt 14 år. Sorgen och saknaden kommer jag för alltid bära med mig men blir lättare att bära med tiden. 

• tobbe01

Jättesorgligt. Lider med dig Jag sörjde min älskade vovve i två år fast det värsta lägger sig förstås efter en tid, men som många sagt, saknaden finns kvar länge. Gjorde misstaget i ren desperation att jag köpte en valp efter tre månader för jag ville ta en genväg ur sorgen men det fungerade inte och hon fick flytta tillbaka till uppfödaren. Nu har det gått fyra år och jag har en innekatt numer och jag kommer inte att skaffa hund igen. 

• Majsan70
    Jag beklagar verkligen. Min älskade hund fick somna in för ca 2 veckor sedan. Hon blev 12 år och jag saknar henne så det gör ont. 
Svar på tråden Min hund fick somna in i dag