Är jag Bi eller är det bara en fantasi ??
Hoppas att någon orkar läsa detta & förstår själva sammanhanget. Ber om ursäkt om det är dåligt formulerat.
Jo det är så att jag fick kontakt med en tjej för några år sedan som jag gick i samma lekis som. Sen dess har vi umgåtts extremt mycket och i dagsläget har vi en ovanligt bra kompisrelation med varandra. Vi pratar om absolut ALLTING och då för några år sedan kom vi in på samtalsämnet om sexuella läggningar. Hon är väldigt frispråkig och skulle helt klart kunna ha samlag med en tjej. Jag har inte haft sådana konversationer innan med någon & aldrig tänkt tanken innan förutom det jag berättar om nedanför.
Eftersom att hon är så öppen osv så har väl det smittat av sig lite eller iaf gjort att jag har fått en mer accepterande syn mot mig själv att jag kan tänka - ja men tjejer är faktiskt snygga & sexiga.
Vilket jag tycker
Nu har detta blivit mer intensivt. Börjar fantisera om att ha samlag med tjejer & det har gått så långt att jag börjar ifrågasätta min läggning.
Testade nu i vintras på en chatsida, att skriva med bara tjejer & se om jag kände något "speciellt". Bytte nummer med en tjej och det blev rätt intensivt men bara på telefon. Aldrig känns sånt pirr (inte kärlekspirr då vi inte pratade så speciellt länge) innan med någon ...
Har sätt en tjej som går på samma buss som mig ibland & känns som jag är attraherad av henne på något sätt, tycker hon är så sjukt snygg.
Försöker "föreställa" mig hur det skulle vara om man var tillsammans med en tjej om jag tänker bort alla runt omkring såsom släkt, vänner osv. & då ser jag det hyfsat positivt. Men sen när släkt & sånt kommer in blir det bara jobbigt då vissa är dömande osv.
Men har ingen aning om detta bara är en fantasi som går till överdrift då det är själva samlaget som är mest i mina tankar & inte ett förhållande.
"Upplevelse med tjejer"
Har ett minne när jag gick i mellanstadiet om en tjej jag umgicks mycket med. Jag kände en konstig känsla när jag var med henne & mådde jätte dåligt över detta. Kunde inte hålla detta inom mig längre & bara började gråta framför mamma & sa att jag trodde att jag var kär i denna tjej. Trodde att det var något fel på mig men mamma lugnade mig & sa att det inte var fel & att jag får ha känslor för vem jag vill.
Allt kändes bra efter att bara ha fått berätta för mamma & jag kände inget för min kompis igen vad jag kommer ihåg.
*Höll på att kyssa min tjejkompis en gång i högstadiet då vi var helt exalterade över något (kommer ej ihåg av vad) tog tag i henne med händerna vid halsen o kinderna som att jag skulle kyssa henne. Hon drog bort sig & skrattade & sa att jag inte kan kyssa henne. Helt oprovocerat fattade inte att jag gjorde sådär, helt chockad av mig själv men de förstörde inget mellan oss & inget jag tänkte mer på.
*I nian & framåt till 18 årsålder när jag festade så hände det att jag strulade med tjejer.
*I gymnasiet festade jag väldigt ofta med en tjej & vi bestämde att vi skulle vara varandras nyårsstrul då det var en tjejfest vi hade det här året. Vi strulade kl 00 & kände inte kroppen att jag inte ville sluta hålla på med henne. Tog tag i henne lite senare & tryckte henne mot väggen & strular upp henne & tog tag i hennes bröst (tänkte att jag så gärna ville innanför hennes kläder & känna på henne) Hon strulade tillbaka en stund sen gick vi till dom andra. Tänkte inte så mycket på detta efteråt.
Börjar bli lite frustrerande att mina tankar ändrats så extremt och att det blivit så intensivt.
Är det någon/några som känner igen sig på något sätt eller "förstår vad detta är" ???