Förlorade mitt barn för några dagar sedan - V23 - frågor till er som gått igenom samma sak
Hej,
Min bebis dog i vecka 23, efter att jag reagerat på att han inte sparkade längre.
Han föddes för några dagar sedan och i början, innan han föddes, var jag mest nervös inför förlossningen. Och självklart ledsen över min bebis. Har haft en jobbig förlossning med mitt andra barn, ruskigt dålig vård och en sfinter suptur. Men denna förlossningsvård jag fick med min döda bebis, var helt fantastisk.
Men det är först efter förlossningen och när jag har fått se honom flera gånger jag känner en helt annan sorg. Ledsen över att just han inte fick leva sitt liv, har jag gjort något fel? Saknaden att jag aldrig kommer få uppleva honom, det spelar ingen roll hur många barn jag får, just han kommer jag aldrig få.
Har inte pratat med kuratorn än, men vad pratar man med henne om?? JAg känner bara att jag kommer bara gråta så jag kommer ha svårt att få ur mig några ord alls.
Hur ska man göra för att gå vidare???
Var och besökte honom med mina barn för ett sista avsked innan obduktionen, det kändes jättebra. Känns som jag helst av allt skulle vilja bosätta mig på förlossningen igen, för det är där jag har minnen från honom.
Ni som förlorat era barn precis som jag, snälla hjälp mig!!