gruppsex
Hur många partners skulle du vilja ha om du hade gruppsex? Själv skulle jag vilja ha 3 killar ;)
Hur många partners skulle du vilja ha om du hade gruppsex? Själv skulle jag vilja ha 3 killar ;)
För min del så är jag bara intresserad av att ha killar närvarande vid gruppsex. Jag har haft trekant med två män flera gånger, älskar det och tror att det är den bästa kombinationen men bara för att testa så vore det häftigt att få uppleva flera. Men jag ska då inte bara vara deras knulldocka som de turas om med utan det måste vara rätt stämning där det är jag som är i fokus och kan bestämma hur jag vill ha det.
Min erfarenhet av gruppsex....får en liten flashback över gamla goda minnen.
Jo det tror jag absolut gör mycket till att det skall bli bra att tjejen är i centrum o styr. Jag blev väl själv mest någon de hade att knullar med, hela idén hade ju nästan det som grund o blev väl för killarna mer fokus på deras prestation o tillfredsställelse. Såtillvida var det egentligen fel grej från början. Men lite kul o Wild&crazy var det ändå, även om jag inte skulle gjort likadant idag.
För min del så är jag bara intresserad av att ha killar närvarande vid gruppsex. Jag har haft trekant med två män flera gånger, älskar det och tror att det är den bästa kombinationen men bara för att testa så vore det häftigt att få uppleva flera. Men jag ska då inte bara vara deras knulldocka som de turas om med utan det måste vara rätt stämning där det är jag som är i fokus och kan bestämma hur jag vill ha det.
Jag kan tänka mig det med din historia som inte heller var planerad, men vilken grej du fick vara med om. Det gäller att se det som var bra med såna saker och inte fokusera på det som inte uppfyllde ens förväntningar :)
Bara läst ts.
Jag är lite kluven. Har haft gruppsex med 3,4 och 5 killar och även på klubb där det blivit som gruppsex med närmare 10st. Det är svårt att "underhålla" flera så jag skulle nog säga 3 för att killarna också skulle bli nöjda.
Om däremot killarna är med på att det är mer av en happening och att de får några minuter var så hade det varit riktigt fräckt att testa på ett stoooort gb någon gång med många deltagare =)
Haha, jodå jag har haft sex med flera. Blev knullad av sex stycken en gång när jag var ung o galen o hade sagt ja till att vara priset om ett beachvolleyboll-lag vann i en turnering. Alltså jag var inte något allmänt pris utan bara till det just det laget om de vann.
Nu kan jag inte riktigt förstå att jag var med på det, men som sagt, ung o galen, var nog bara sjutton då eller hade möjligen just fyllt arton. Åtta knull blev de, två av killarna var på mig två gånger.
Bara läst ts.
Jag är lite kluven. Har haft gruppsex med 3,4 och 5 killar och även på klubb där det blivit som gruppsex med närmare 10st. Det är svårt att "underhålla" flera så jag skulle nog säga 3 för att killarna också skulle bli nöjda.
Om däremot killarna är med på att det är mer av en happening och att de får några minuter var så hade det varit riktigt fräckt att testa på ett stoooort gb någon gång med många deltagare =)
Turades de om eller var de runt dig samtidigt?
Bara läst ts.
Bara läst ts.
Man skall bara vara medveten om att det kan bli lite skavigt med tiden, om du nu skall ha många med i gb:t. Jag fick bara åtta knull o redan när den sjätte höll på så tänkte jag faktiskt att det var ju bra att det inte var ett fotbollslag som skulle knulla mig. Nu blev jag väl kanske inte riktigt uppvärmd först, och jag tror att det kan vara en risk om ingen kille liksom känner att det är hans grej att få med tjejen på tåget s.a.s. Så det är ju viktigt att killarna känner sitt ansvar där så man är ordentligt uppvärmd och våt, då borde man ju klara fler än både åtta och tio.
Man får väl ta det lite lugnt dagen efter
Elin?
Vi var 5 killar o en kvinna i den jag var med i. Samtliga män var bi/homo o kvinnan straight. Det var härligt