• Daniwes

Tvåbarnsmamma som gärna vill träffa nya vänner

Jag är 31 år gammal och mamma till två pojkar födda nov 14 och juli 13 samt min man. Vi bor i Birkastan i Stockholm och trivs bra.
    Känns tyvärr som att en del vänner ramlat bort genom åren och jag skulle gärna vilja träffa fler likasinnade (eller helt olika, spelar egentligen ingen roll) som känner för att få en riktig vän.
    Förutom att umgås med familjen så tycker jag om att fika, äta goda middagar, snacka om allt och inget med en vän och bara vara.
    Hör av dig!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-08-08 20:06
    Inte mamma till min man förstås, det lät lite knasigt :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-08-08 20:15
    Och den ena sonen är född nov 09 och inget annat. Skyller på att jag är överhettad idag.

• Svar på tråden Tvåbarnsmamma som gärna vill träffa nya vänner
  • linkita

Hej. Jag hittar gärna på något med dig. Bor i Södertälje och har en dotter på 3,5 månader.

• Tjockisbullen2012

Jag är alltid öppen för nya kontakter! Har en dotter på två år och bor i upplands väsby. Skriv ett inlägg/mejl om du är intresserad av att lära känna varandra mer. :)

• Siffran7

Hej! Jag är en 33 årig tjej som söker nya vänner att hitta på roliga saker med. Jag har 2 barn. En flicka som är 3 år och en pojke som är 6 år. Bor på Kungsholmen. Hör av dig om du e intresserad av att träffas/ Annica

Svar på tråden Tvåbarnsmamma som gärna vill träffa nya vänner