Jobbig väntan och illamående
Jag har haft två tidiga missfall varav det senaste var lite konstigt med bara rätt lite blödning, betydligt mindre än vid en vanlig mens. Hoppades därför såklart att graviditeten skulle vara kvar men det var den inte
Idag är det 4 veckor sedan den senaste blödningen började (jag brukar ha exakt 28 dagars cykel) och jag har inte "känt mig" gravid nu, däremot en annan sorts illamående och framför allt äcklig smak i munnen den senaste veckan. Testade negativt nu på morgonen. Skulle naturligtvis kunnat väntat och sett om mensen dyker upp men är ju nyfiken! Känns inte heller som om den är på gång, känner mig bara allmänt konstig...
Någon som känner till en annan orsak till relativt lindrigt men konstant illamående utan magont? Det känns inte som magkatarr och jag har inga uppstötningar. Värst är det med smaken i munnen som liksom aldrig försvinner.
Trodde aldrig att jag skulle bli såhär nojig över eventuell graviditet, hade hoppats kunna ta lite lättare på det men har svårt att låta bli att analysera minsta lilla sak...
Känner mig inte i form för att jobba imorgon men om jag sjukanmäler mig av anledningen "trött + illamående" så kommer givetvis alla att ropa GRAVID!!! i kör och det vill jag ju inte heller. Fan, varför kan det inte bara fungera?!