Minska sexlusten
Hej! Jag har en lite knepig fråga... Jag och min sambo har ett sisådär sexliv. Vi har två underbara barn, det yngsta 3 mån. Jag förstår att min sambo inte orkar/vill eller har lust men det har varit så här under hela våran tid tillsammans, 6 år snart. Hon har aldrig varit särskilt intresserad av sex vid närmare eftertanke... Det är alltid något som är viktigare! Det finns inte och har aldrig funnits spontanitet när det kommer till just sex. Det ska nästintill bokas in så det finns tid för mental förberedelse. Jag har försökt och försökt, tjatat o tjatat, vi har pratat mycket om det, grälat om det. Hon säger att hon vill att jag tjatar för det blir lättare då! Jag har blivit väldigt trött på hela situationen och jag känner mig som en skit som vill ha sex med min fina o underbara sambo. Hon säger att jag är sexig, snygg men det märks inte på det fysiska planet. Jag är less! Jag vill numera bli av med min sexlust helt! Jag vill inte ha den kvar längre! Den är bara en belastning och orsak till gräl o osämja! Skulle väldigt gärna veta om det går att ta bort driften eller åtminstone dämpa driften till närmast obefintlig! Någon som vet hur man ska göra?