• Anonym (vetintevad)

Gjorde min mamma rätt som gav mig livet?

Ja, hon ville ha barn, pappa också, de fick sig en dålig jävla människa till unge. Gjorde de rätt eller borde mamma gjort abort?

• Svar på tråden Gjorde min mamma rätt som gav mig livet?
  • Anonym (vetintevad)
    Frontline skrev 2014-08-16 01:10:22 följande:
    Ja du jag är inte rätt person att svara på det, har genomgått några nivåer men inte 7 på långa vägar...
    Nä det har jag svårt att tro, det enda humana vore att låta mig få kila vidare men människor är sjuka och anser att man ska lida ändå för att somliga lyckas ta sig ur det.
  • Frontline
    Anonym (vetintevad) skrev 2014-08-16 01:12:28 följande:
    Nä det har jag svårt att tro, det enda humana vore att låta mig få kila vidare men människor är sjuka och anser att man ska lida ändå för att somliga lyckas ta sig ur det.
    Fast vad menar du med att få kila vidare?

Vill du ta livet av dig så visst vad hindrar dig men då du redan inte har gjort det så tror jag du själv anser att det är fel väg att gå...
    Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • snelhest

Verkar dina föräldrar själva resonera som du gör gällande sina egna liv? Tror du att de tycker att deras föräldrar borde gjort abort? Jag tror att de flesta som skaffar barn anser att livet är ok eller behagligt, i och med att de själva står ut med att leva fortfarande, och därför inte ser något sånt problem med att sätta ett nytt liv till världen.

• Anonym (vetintevad)
    Frontline skrev 2014-08-16 01:18:05 följande:
    Fast vad menar du med att få kila vidare?

Vill du ta livet av dig så visst vad hindrar dig men då du redan inte har gjort det så tror jag du själv anser att det är fel väg att gå...
    Kila vidare betyder att dö. Jag har försökt ta livet av mig en gång men jag är för feg helt enkelt.
  • Anonym (vetintevad)
    snelhest skrev 2014-08-16 01:18:09 följande:

Verkar dina föräldrar själva resonera som du gör gällande sina egna liv? Tror du att de tycker att deras föräldrar borde gjort abort? Jag tror att de flesta som skaffar barn anser att livet är ok eller behagligt, i och med att de själva står ut med att leva fortfarande, och därför inte ser något sånt problem med att sätta ett nytt liv till världen.

Nä, de tycker nog inte att deras mödrar skulle gjort abort och de skulle visa sig tuffa.
  • Aaamanda
    Anonym (vetintevad) skrev 2014-08-16 01:12:28 följande:

Usch säg inte så! Det vänder snart ska du se, ge dig fan på det
  • Frontline
    Anonym (vetintevad) skrev 2014-08-16 01:19:39 följande:
    Kila vidare betyder att dö. Jag har försökt ta livet av mig en gång men jag är för feg helt enkelt.
    Du är nog inte feg men jag tror inte du vill det innerst inne...

Svårt när man inte vet hela bilden om hur du har det...
  • Anonym (vetintevad)
    Aaamanda skrev 2014-08-16 01:20:57 följande:

Usch säg inte så! Det vänder snart ska du se, ge dig fan på det
    Tänk om det tar 10 år då? En människa klarar inte hur mycket som helst, jag har mått dåligt som fan i 10 år redan.
  • Anonym (vetintevad)
    Frontline skrev 2014-08-16 01:21:30 följande:
    Du är nog inte feg men jag tror inte du vill det innerst inne...

Svårt när man inte vet hela bilden om hur du har det...
    Levde med en psykos i flera år, blivit dödshotad en gång i tiden.
  • Aaamanda
    Anonym (vetintevad) skrev 2014-08-16 01:22:02 följande:
    Tänk om det tar 10 år då? En människa klarar inte hur mycket som helst, jag har mått dåligt som fan i 10 år redan.

Fan va livet är orättvist ibland :( önskar man kunde trolla ibland. Men du måste ändå försöka se framåt. Kämpa
  • Frontline
    Anonym (vetintevad) skrev 2014-08-16 01:26:14 följande:
    Levde med en psykos i flera år, blivit dödshotad en gång i tiden.
    Hur länge sen är det då?

Vill du inboxa privat så gör gärna det...
  • Anonym (vetintevad)
    Aaamanda skrev 2014-08-16 01:28:04 följande:

Fan va livet är orättvist ibland :( önskar man kunde trolla ibland. Men du måste ändå försöka se framåt. Kämpa
    Jo, jag önskar detsamma. Frågan är dessutom, hur mycket ska man behöva kämpa egentligen? Livet är en jävligt sjuk grej ibland alltså.
  • Anonym (vetintevad)
    Aaamanda skrev 2014-08-16 01:28:04 följande:

Jo, jag önskar detsamma. Frågan är dessutom, hur mycket ska man behöva kämpa egentligen? Livet är en jävligt sjuk grej ibland alltså.
  • Edina

Du kan ju trösta dig med att det allra bästa hade varit ifall ingen människa fötts överhuvudtaget.

Svar på tråden Gjorde min mamma rätt som gav mig livet?