Europeiska vs Arabiska kvinnor?
Vilka föredrar du?
Europeiska

Arabiska

Vilka föredrar du?
Europeiska

Arabiska

Trodde inte tjejerna var intresserade av européer
Jag är en arabisk "toksnygg" tjej. Svenska killar är som flugor på mig och visst gillar jag dom också ;)
Problemet är att det funkar bättre med svensk+svensk än med svensk+arab. Varför? För arabiska tjejer vill ha lite tuffare killar, som sätter skåpet där den ska stå.
Svenska killar däremot gillar att bli hunsade av sina manhaftiga svenska flickor.
Mitt i prick. Min erfarenhet.
Jag är en arabisk "toksnygg" tjej. Svenska killar är som flugor på mig
Jag är en arabisk "toksnygg" tjej. Svenska killar är som flugor på mig och visst gillar jag dom också ;)
...ja för man väljer ju kvinnor på samma sätt som man väljer bilmärken, ölsorter eller vilken pizza man ska käka.
Europeiska kvinnor! Fast jag var ihop med en arabisk tjej (libanesisk) hela tonåren. Dom kan vara väldigt fina
Gillar Arab kvinnor att umgås med Europiska kvinnor?
Grov generalisering, finns ju både kvinnor som är brunetter och har bruna ögon och är svenskar.
Finns ju forskare som rätt nyligen hittat bevis på att vi hade vikingar med mörkt hår och ögon.
Känns lite USA , där tror väldigt många att alla svenskar är blinda och blå ögon
Jag föredrar brunetter och kvinnor med mörka ögon. Dom har en mer mystisk aura som jag finner attraktivt.
Finns ju bara 3% som är äkta blondiner kvar i hela världen. Dom flesta kvinnor jag ser som är "blondiner" i Sverige har färgat det, eller förstärkt det blonda. Men man ser dom mörka hårrötterna träda fram i hårbotten. Tycker personligen det ser "trashigt" ut. Men smaken är som baken. Och jag gillar inte hellre kvinnor som använder mycket bus. Hemsk kombination när det ser mer orange aktigt ut. Föredrar naturliga tjejer, hellre ljus hy. Inget konstlat.
Arabiska tjejer går tvärbort, attraheras inte alls av dem, vet nte ens om de ens är intresserad av sex, utstrålar bara tristhet .
Problemet är att det funkar bättre med svensk+svensk än med svensk+arab. Varför? För arabiska tjejer vill ha lite tuffare killar, som sätter skåpet där den ska stå.
Svenska killar däremot gillar att bli hunsade av sina manhaftiga svenska flickor.
Arabiska tjejer går tvärbort, attraheras inte alls av dem, vet nte ens om de ens är intresserad av sex, utstrålar bara tristhet .
Mina preferenser har inget med anletsdragen som beror på var i världen man härstammar ifrån. Däremot så äcklas jag av religiösa symboler oavsett religion. Därmed går många arabiska kvinnor bort i mitt urval, men jag är konsekvent och väljer även bort kvinnor som har kors som smycken.