• Vitsippan86

Fler gravida kring Nyköping

Hej! Jag är 27 år och väntar mitt första barn. Tycker att vore kul att komma i kontakt med andra blivande mammor i Nyköpingstrakten. Har BF runt den 2 feb. om allt går som det ska, ska på ultraljud om drygt 3 veckor. Längtar!

Skriv gärna en eller två rader oavsett om du är förstagångsförälder eller väntar ditt 2:a, 3:e osv. :)

• Svar på tråden Fler gravida kring Nyköping
  • Vårtpyre

Försökte starta en fb grupp nu, men vet inte riktigt hur man gör! Verkar som att om den ska vara sluten eller hemlig måste jag vara vän med alla som ska vara medlem i den!

Vet inte hur det funkar med en öppen grupp, men ja vill nog hellre ha den sluten ellwr hemlig, va tycker ni?

• Vitsippan86

Jag har också försökt men verkar som sagt som det inte går om man inte är vän med dem som vill ansluta sig till gruppen. Trodde det inte var så krångligt.

• Vårtpyre
    Vitsippan86 skrev 2014-09-26 19:51:40 följande:

Jag har också försökt men verkar som sagt som det inte går om man inte är vän med dem som vill ansluta sig till gruppen. Trodde det inte var så krångligt.

Ne trodde inte ja heller:/

Men ska jag skapa en grupp då, så får ni bli vän med mig tills ni är inlagda i gruppen?:)
  • Vitsippan86
    Vårtpyre skrev 2014-09-27 19:15:52 följande:

Ne trodde inte ja heller:/

Men ska jag skapa en grupp då, så får ni bli vän med mig tills ni är inlagda i gruppen?:)

Ja gör det gärna, bara att adda mig och skapa grupp, Tina Kormos heter jag. ????
  • Tillaan

Om man har en hemlig grupp så måste man bjuda in folk via mailen de har till fb. Personen får ett mail med en länk att godkänna. Klart.

• Vårtpyre

Vill ni ha hemlig, eller räcker det med sluten?

Man kanske kan ändra det i efterhand ioförsig:P

Jag gör en sluten grupp så kan jag ändra det till hemlig sen:)

Vitsippan, du blir testperson då:P

• Vårtpyre

Nu har jag startat en grupp på fb, dom som vill vara med får skriva till mig på fb, tror att jag kan lägga till så, annars får man helt enkelt bli vän med mig en stund:P

Jag heter maja lind

• mallixp93

Finns ju flera Maja lind vilken ska man lägga till? Har ni någon grupp som man får vara med i? :)

• Vårtpyre
    mallixp93 skrev 2014-10-10 08:33:16 följande:

Finns ju flera Maja lind vilken ska man lägga till? Har ni någon grupp som man får vara med i? :)

Ajdå!!

Men jag har ingen profilbild, hjälper det något?:P

Annats kanske jag kan lägga till dig istället?

Gruppen heter bf 2014/2015 runt Nyköping

Vet inte om den går att hitta då den år sluten!
  • ajle

Jag har skickat ett pm till dig Maja på Facebook, antar att du inte sett det än? Kolla under övrigt :)

• Jomila

Hejsan! Får jag hänga på här tro? BF 2 februari :) bor utanför Nyköping. Är 28 år, sambon 31, första barnet.

• 1Familj
    Jomila skrev 2014-10-20 10:03:14 följande:

Hejsan! Får jag hänga på här tro? BF 2 februari :) bor utanför Nyköping. Är 28 år, sambon 31, första barnet.

Välkommen! :) Första barnet här med, BF 23 Februari. Jag är 23 och sambon 28, vi bor också utanför Nyköping.
  • Jomila
    1Familj skrev 2014-10-20 10:14:52 följande:
    Välkommen! :) Första barnet här med, BF 23 Februari. Jag är 23 och sambon 28, vi bor också utanför Nyköping.
    Tackar :)
  • Jozsan

Hej! Jag bor i Nyköping och är gravid med andra barnet, första är snart sju år. Har bf i april ????

• quinga88

hej roligt att hittat andra i nyköping, bor iof utanför. Men väntar vårt tredje barn 27 maj!

*~*~Ludvig April -11~*~*~Gustav April -13~*~*
  • quinga88

har en grupp på FB som heter BF 2015 - Nyköpings Området
    är det någon som är intresserad kan ni skriva er adress som ni har kopplad till FB till mig, antingen här eller som pm.

~*~*~Ludvig April -11~*~*~Gustav April -13~*~*~Bebis Maj - 15~*~*~
Svar på tråden Fler gravida kring Nyköping