Man knivskuren i förorten Tullinge
Man knivskuren i halsen. Vad tror ni är det Svenskar som varit i farten igen?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-08-16 18:30
Tillägg enligt media har mannen avlidit.
Man knivskuren i halsen. Vad tror ni är det Svenskar som varit i farten igen?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-08-16 18:30
Tillägg enligt media har mannen avlidit.
läs artikeln ovan, så kan ni sluta med att fundera över om gärningsmannen var invandrare eller svensk. som ni ser hade det inget med saken att göra. snopet värre. inte var han sverigedemokrat heller.
Jag blir illamående när jag ser SD.are göra politik av andra människors tragedier.
Det var som jag anade och skrivit tidgare, att offret och gärningsmannen kände varandra och att dom hade en konflikt av något slag. Det var alltså personligt.
läs artikeln ovan, så kan ni sluta med att fundera över om gärningsmannen var invandrare eller svensk. som ni ser hade det inget med saken att göra. snopet värre. inte var han sverigedemokrat heller.
Händelsen i sig är en bra indikation, detta är en mångkulturell fenomen.
Vi säger som så, sätter en femhundring, tar du emot vadet att gärningsman inte är av svensk härkomst och antagligen kommer från mena eller Afrika?
Tydligen inte.
Det var inte en svensk.
www.flashback.org/sp50006287
Men skaffa ett liv för fan, orka starta en tråd om det va en svensk eller inte svensk som mördade. Usch vilken äcklig människa du verkar vara TS. Tack vare att man varje dag läser något rasistiskt så blir man ju rasistisk mot svenskar istället. Bläää vad hände med mitt Sverige.
Var det en kvinna eller en man tro?