• mamma Sofie

    ensam mamma söker andra mammor och pappor med barn i skolåldern att umgås med

    Jag är en ensam mamma som söker nya vänner att umgås med. Jag har en son som är 7 år och vi är bosatta i Stockholm. Vi har ett bra liv i övrigt men det som saknas är vänner att skratta med och hitta på saker med. Sonen har kompisar i skolan men I skolan är sonens föräldrar 2 och jag tycker det är svårt att bli insläppt i gemenskapen, känns som att det är för att jag är ensamstående. Finns det fler ensamstående mammor och pappor som också känner sig ensamma? Som vill hitta på nåt kul med barnen?
    Kul om ni hör av er!
    /S

  • Svar på tråden ensam mamma söker andra mammor och pappor med barn i skolåldern att umgås med
  • Droonii

    Hej:) jag är också ensam med mina barn var av en son som fyller 7 i november, och en dotter på 4 år.. Känner helt igen mig i det du skriver om att man blir lite utanför som ensamstående.. Själv är jag 27 år och vi bor i järfälla:) hör gärna av dig om ni vill hitta på något!

Svar på tråden ensam mamma söker andra mammor och pappor med barn i skolåldern att umgås med