London
Jag åker med min 14 åriga dotter till London i september. Någon som har tips på hemsidor som man kan köpa billetter till madame tusauds och London eye.
Och det där Oyster-kortet. Hur funkar det?
Tacksam för för tips!
Jag åker med min 14 åriga dotter till London i september. Någon som har tips på hemsidor som man kan köpa billetter till madame tusauds och London eye.
Och det där Oyster-kortet. Hur funkar det?
Tacksam för för tips!
Oyster kortet köper man för 3 pund (tror jag) och sedan laddar med belopp som sedan dras när man åker - vi var i London precis och valde istället att köpa day travel card -kostade ca 8 pund per dag så fick man åka så mycket man ville den dagen, tyckte det var enklare än att ladda lyster kortet, för det kändes onödigt att ha laddat det med för mycket om man inte använde allt innan man åkte hem!
Oyster kortet köper man för 3 pund (tror jag) och sedan laddar med belopp som sedan dras när man åker - vi var i London precis och valde istället att köpa day travel card -kostade ca 8 pund per dag så fick man åka så mycket man ville den dagen, tyckte det var enklare än att ladda lyster kortet, för det kändes onödigt att ha laddat det med för mycket om man inte använde allt innan man åkte hem!
Www.londoneye.com
www.madametussauds.com
Google is your friend...
Inga problem, all Info är till för alla ????????
Ber om ursäkt, TS, att jag kapar din tråd.
????????
Www.londoneye.com
www.madametussauds.com
Google is your friend...
Eh, hobbitfingrarna körde sin egen vals. Det jag skulle skriva var: ????????
Www.londoneye.com
www.madametussauds.com
Google is your friend...
Eh, hobbitfingrarna körde sin egen vals. Det jag skulle skriva var: ????????