• Anonym (stora saker är bäst...)

Smal kille söker kille med stor kalaskula

Tja gänget!
    Att vara gay är inte längre några större äventyr. Ibland känns det som att var och varannan är mer eller mindre gay.
    Att vara tjock är något som samhället tycker är negativt och oacceptabelt. Ja visst, jag förstår. Fetma drar med sig ökade samhällskostnader, risk och ohälsa för den drabbade.
    Men det finns en hel del killar och tjejer som går igång på tjockisar, har jag upptäckt och det finns en hel del internetforum för detta också.
    Däremot inte om man är gay och gillar tjockis...
    Jag är en helt vanlig gay-svenne. Ser bra ut, vältränad, välhängd, bra jobb och boende. Har inga problem med att skaffa raggs. Men jag vill ha han som är stor. Den varma, härliga, runda, tunga killen som gillar att bära omkring på sin stora tunna. Och jag hittar inte honom. Min slutsats av min analys är att dessa killar, gay i kombo med tjock, gömmer sig någonstans och är blyga för mig och offentligheten.
    Kan ni, kloka tyckare här, hjälpa mig fram på traven om hur jag hittar denne kille? Är det andra som är i samma eller liknande sits? Eller... Har jag fått allt om bakfoten? Är jag den udda typen?...

• Svar på tråden Smal kille söker kille med stor kalaskula
  • Anonym (Mongo)

Alltså du kan inte vara vidare belevad i gay världen.. Jag är inte gay men jag vet vad en bear / björn är. Det finns en hel subkultur med just det du söker...

Svar på tråden Smal kille söker kille med stor kalaskula