Ärligt: Tar FamiljeLiv.se för mycket av din tid?
Ja, hur är det egentligen med surfandet? Surfar du lite för mycket och är FamiljeLiv.se ett av de ställen du lägger ner större delen av surftiden?
I ärlighetens namn nu. ;)
Ja, hur är det egentligen med surfandet? Surfar du lite för mycket och är FamiljeLiv.se ett av de ställen du lägger ner större delen av surftiden?
I ärlighetens namn nu. ;)
Nej, jag gör det när jag ändå inte har något för mig. Och samtidigt som jag pluggar(pluggar hemifrån och sitter mycket vid datorn således). Jag måste göra flera saker samtidigt för att orka hålla koncentrationen på plugget uppe en längre stund.
Ja, men eftersom det mest är dodtid på jobbet jag surfar bort spelar det ingen roll. Hoppas hela tiden jag får mera jobb att gora istället... FL får iallafall timmarna att gå lite fortare.
Familjeilv tar exakt så mycket tid av mig som jag låter det....
Det gjorde det en gång i tiden. Men nu är det så mycket trolltrådar att jag tappat sugen att kika in här så ofta.
FL har definitivt stulit mycket tid från mig, det är mitt flyktbeteende och periodvis har jag ägnat mer tid åt FL än mitt jobb som jag borde göra... Jag brukar avsluta mitt konto ibland för att sluta "cold turkey", men kommer alltid tillbaka förr eller senare. Vet inte varför, jag hatar FL. Och älskar det.
Ja, men eftersom det mest är dodtid på jobbet jag surfar bort spelar det ingen roll. Hoppas hela tiden jag får mera jobb att gora istället... FL får iallafall timmarna att gå lite fortare.
Nej, jag gör det när jag ändå inte har något för mig. Och samtidigt som jag pluggar(pluggar hemifrån och sitter mycket vid datorn således). Jag måste göra flera saker samtidigt för att orka hålla koncentrationen på plugget uppe en längre stund.
Det tar jag som en komplimang :P