Apotekets kosttillskott - lusten är tillbaka!!
Jag och min partner har ett riktigt fint förhållande ihop som vi gör allt för att vårda och hålla igång..
Vi har det där.. glimten i hans ögon kan få mig att skratta även när jag är ledsen och värmen ifrån hans famn värmer bättre än en eld.. Hans dotter avgudar mig.. han överraskar mig ibland med en matlåda till jobbet och det kan vänta en röd ros när jag kommer hem..
Jag klipper hans hår, tvättar hans bil, lägger ner tid kärlek och energi i hans lilla dotter, ger honom beröm och min stolthet, missar sällan ett tillfälle att nosa och pussa på honom och när vi ses efter jobbveckan sover vi alltid tillsammans..
och allt låter guld och gröna skogar.. men trots allt det där och att vi duschar ihop och är så fina och bla bla bla så finns det en sak som felar... ett ganska jobbigt oroväckande påträngande och ångestframkallande fel...
Min lust . sexet .
Jag vet inte hur många gånger jag slutat i tårar eller vi i gräl över detta.
Han förstår inte mig och jag förstår ju inte honom... ja, you know how it goes.
Jag har pekat på stress eller de gånger vi surat för småsaker.. skyllt på mitt nya jobb eller förklarat de gånger min mage strulat.
vi har tittat på press och försökt ändra om den.
Jag har faktiskt ärligt talat inte alls vetat varför min lust bara dog en dag... den fanns bara inte där helt enkelt .
och som det har smärtat mig.
Jag VILLE känna lust! ville kunna bli våt och galen med honom igen! ville se honom njuta av mig... ville ge honom en rejäl orgasm... ville så jävla mycket att jag skulle känna den där värmen och pirret när han tog i mig.
Men den kom alltmer sällan och tillslut hade vi sex kanske max en gång varannan vecka... och då kände jag ofta skuld, "måste ju ställa upp för husefriden" eller så tyckte jag mest synd om honom då han börjat känna sig oattraktiv oönskad och dålig pga att han aldrig fick igång mig längre och att jag aldrig kände som honom när det kom till sex fick honom att börja bli orolig för mina känslor.
Jag förstår honom, jag hade reagerat exakt likadant.
Och jag led så in i helvete då han hade SÅ fel..
men hur kan man förklara orsaken till ett problem när man inte vet själv ?
stressen minskade och han pressade inte mer, jag duschade minst en gång om dagen för att känna mig fräsch och han gjorde allt för att jag skulle kunna känna mig avslappnad trygg ochrörlig..
det hjälpte lite men inte nog.
stod på apoteket och fick syn på deras kosttillskott - kvinna lust..
köpte dom . tänkte "tror ju egentligen inte ett skit på dessa medel men okej då, testa går ju! om inte annat får jag ju en rejäl dos behövliga vitaminer och det är det ju värt"
Hörrni!
nu tre dagar senare...
Igår kom vi till TVÅ gånger och jag räknade mina orgasmer till fyra stycken..
Jag känner lust igen !
Jag känner när han tar i mig att min kropp vaknar igen.. att även då vi legat så är jag sugen efter några timmar igen.
skulden är borta och sexet är faktiskt riktigt riktigt skönt nu..
Den verkar funka!
kalla det placebo eller vad ni vill.. funkar det så funkar det för mig!
I vilket fall tipsar jag verkligen om den.