• miramaja

Symtomer efter insemination!

Gjorde insemination i tisdags och skulle vara intressant och höra hur andra upplevt symtomer efter de och vad de har resulterat i.

Själv har jag från och till ont i ryggen, magen (ibland även vid äggstockarna), uppblåst i magen, feberkänsla/sjuk (men tempen har endast visat 37,5), gasig.

Känns jobbigt att vänta på att testa, funderar på imorgon.

För övrigt är detta min första trå på FL, spännande å se om jag får någon respons :)

• Svar på tråden Symtomer efter insemination!
  • Anonym

Hejsan. 
    Sambon och jag har varit till Danmark för insemination den 27/8 och symtomerna har varit
    ont i ena äggstocken
    brösten värker
    molvärk i nedre magen
    grinig
    trött
    ont i ryggen

Men ingen blödning denna gång. Vi har varit dit en gång tidigare och provat och då blev det blödningar i några dagar efteråt. 

Så nu är det bara att vänta lite till innan resultat :) 

• miramaja
    Anonym skrev 2014-09-04 20:28:08 följande:

Hejsan. 

Sambon och jag har varit till Danmark för insemination den 27/8 och symtomerna har varit

ont i ena äggstocken

brösten värker

molvärk i nedre magen

grinig

trött

ont i ryggen

Men ingen blödning denna gång. Vi har varit dit en gång tidigare och provat och då blev det blödningar i några dagar efteråt. 

Så nu är det bara att vänta lite till innan resultat :) 

Hej! Roligt att få svar :)

De ä första gången för mig, ska egentligen testa på tisdag enligt dom men har fuskstartat mende har inte visat något än :(

Vi bestämde oss i början av 2009 att skaffa barn, fick reda på att min man inte kunde vanliga vägen å har inte fått börja förrän nu på grund av min vikt. Varit jobbigt att ha kompisar å nära släktingar som fått fler barn under denna tid såå hoppas de ä vår tur nu :)

Har även ringt sjukvårdsupplysningen pga att jag fått ont i äggstockarna eft att jag kissat blivit lite öm sedsn avtagit, de sa att de inte var någon fara.

När ska du testa?
  • LaisaJohanna

Spännande resa ni har framför er och håller tummarna

Även här så var vikten ett stort problem för oss båda. Kan ju även nämna att både jag och min sambo är tjejer så dehär med barnagörandet är lite trixigt. Men det ska nog gå tillslut. 
    Vi båda gjorde en gastric bypass i juni 2013 och har varit tvungna att vänta ett år med att börja. Så nu är vi igång :) 

Den 10e ska vi ta klinikens gravtest för då har det gått 14 dagar sen inseminationen. Men vi har tjuvstartat med egna tester som ännu inte visat något :( Men hoppet finns ännu..

Hoppas det går bra för er :)

• miramaja
    LaisaJohanna skrev 2014-09-04 21:27:57 följande:

Spännande resa ni har framför er och håller tummarna

Även här så var vikten ett stort problem för oss båda. Kan ju även nämna att både jag och min sambo är tjejer så dehär med barnagörandet är lite trixigt. Men det ska nog gå tillslut. 

Vi båda gjorde en gastric bypass i juni 2013 och har varit tvungna att vänta ett år med att börja. Så nu är vi igång :) 

Den 10e ska vi ta klinikens gravtest för då har det gått 14 dagar sen inseminationen. Men vi har tjuvstartat med egna tester som ännu inte visat något :( Men hoppet finns ännu..

Hoppas det går bra för er :)

Vad häftigt, har också gjort gastric bypass 2013! Ska testa egentligen 9e. Har båda gjort insemination? Hoppas vi alla plussar :)
  • miramaja

C

LaisaJohanna skrev 2014-09-04 23:44:17 följande:

Nej. Bara en av oss

Spännande! Håller tummarna :)
Svar på tråden Symtomer efter insemination!