• Knasmamman91

Hjälp!!

Vaaaad ska vi bjuda på på dopet? Vi har bestämt smörgåstårta, men vad mer? Vad ska det vara för fikabröd? Ska man ha tårta också? Kan ju tillägga att det får gärna inte bli hur dyrt som helst då vi inte direkt simmar i pengar..

• Svar på tråden Hjälp!!
  • fluu

Det finns inget "ska" och man måste inte bjuda på både mat(för det är tydligen vad folk kallar smörgåstårta för ;P) och fika.
    Men jag tipsar om att köra storbak av något. Gärna exempelvis en tårta och så påfyll med exempelvis bullar så går det inte åt så mycket av allt till varje person.

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Knasmamman91
    fluu skrev 2014-09-02 20:25:38 följande:

Det finns inget "ska" och man måste inte bjuda på både mat(för det är tydligen vad folk kallar smörgåstårta för ;P) och fika.
    Men jag tipsar om att köra storbak av något. Gärna exempelvis en tårta och så påfyll med exempelvis bullar så går det inte åt så mycket av allt till varje person.

Okej så tårta och bullar men inget mer då? Är helt lost har inte varit på dop sen jag själv döptes :-P
  • fluu
    Knasmamman91 skrev 2014-09-03 07:46:41 följande:
    Okej så tårta och bullar men inget mer då? Är helt lost har inte varit på dop sen jag själv döptes :-P
    Du kan göra som du vill, det finns som sagt inga måsten.
Svar på tråden Hjälp!!