• Anonym (Lämnade)

Saknar bonus

Okej liten förklaring först

Jag har lämnat min kille igår och flyttat in hos en kompis. Uppbrottet från killen va i sig väldigt lätt då jag funderat på det väldigt länge och vi har bråkat och han har varit våldsam och kränkande vid flera tillfällen under förhållandet. Det enda som inte känns lätt är att lämna hans 3 åriga son. Jag har varit tillsammmans med den här killen i nästan två år och vi har bott tillsammans i ett år och han har haft sonen varannan helg och extra nu under sommaren och jag mår jätte dåligt över att jag inte fått förklara för sonen att jag inte kommer vara där för han längre. Att han inte kommer kunna få träffa mig mer och att jag inte längre kommer ha världens underbaraste lilla kille kalla mig för mamma längre (hans eget val).

Mitt ex lovade mig ett avslut med sonen men ändrade sig av någon anledning och lämnande han hos sonens mamma. Jag känner mig sviken, förbannad och såklart väldigt ledsen av att jag inte kunde gå förklara och säga att jag kommer sakna honom, vet att det kanske blir lite mycket för en treåring men kan inte bara lämna honom utan en förklaring bör han varit anledning att jag stannat i förhållandet så länge.

Jag har funderat på att prata med biomamman och förklara att jag bara vill säga hej då. Hon och jag har haft en bra kontakt då skött hämtning flera gånger och jag hoppas hon går med på det.

Ville mest få skriva av mig och ha er åsikt om jag gör rätt med avslutet och att ta de via biomamman?

• Svar på tråden Saknar bonus
  • WinterDawn

Tycker absolut att du ska ta kontakt med mamman. Kanske måste det inte bli ett avslut heller, om mamman går med på fortsatt kontakt.

• Anonym (Lämnade)

Har funderat på det också vill verkligen inte släppa honom då jag behandlat honom son om han vore min egen och han har sett mig som din andra mamma så hoppas hon går med på de

• Brumma

Självklart ska du ta kontakt med mamman. Jag o min man separerade en period ngt år efter att vi träffats. Jag hade då hunnit bli en såpass viktig person i bonus liv att mamman föreslog att vi skulle fortsätta träffas. Sagt o gjort så hade jag "umgänge" med bonus både på mammans o pappans tid (även han ansåg det självklart). Senare hittade jag o min man tillbaka till varandra men det visste vi ju inte då.

Även om du inte fortsätter träffa honom så förtjänar han ett hejdå.... Förhoppningsvis inser mamman det också.

• Isola747

Tycker absolut att du kan prata med mamman. Om mina barns pappa blev lämnad av sin sambo och hon ville förklara för barnen eller så hade jag inte satt mig emot det. Så länge du är ödmjuk i förfrågan ska det nog gå bra, värt att fråga iaf!

Svar på tråden Saknar bonus