Min sambo vill inte ha sex längre. Varför?
Hej! Det här kommer nog bli långt men behöver hjälp! Jag är en kille på 25 år och har varit ihop med min tjej i lite mer än 5 år. I början var allt bra, vi kunde inte vara ifrån varandra, hon var ofta den som tog initiativet.
Nu 5 år senare är det helt dött, en gång varannan månad om man har tur och det har varit så i 3 år. Jag känner att jag försökt med allt, bara ligga nära utan att kräva sex, masserar när hon ber om det, även på eget initiativ, klia henne på ryggen, dra fingrarna genom håret osv. Säger varje dag att jag älskar henne å tycker hon är snygg för det gör jag verkligen.
Nu har jag mer å mer slutat försöka ha sex för det tar på en väldigt mycket, låter löjligt jag vet men det gör det ändå, försöker att inte visa det då jag vet att det sätter större press på henne, men efter månaders försök å hållt det inne så rinner det över tillslut. Man känner sig dålig och väldigt frustrerad, samtidigt som håret på huvudet tyvärr börjar tunnas ut så tar det ännu mer på självkänslan när man fått ett nej.
Vi har pratat mycket om det här och hon säger att hon fortfarande är attraherad av mig och att hon ibland kan få lust men att hon inte vågar ta initiativet då, hon har blivit blyg. Jag har aldrig sagt nej så hon behöver inte vara orolig för det. När vi väl har haft sex frågar jag om hon tyckte om det å det gör hon, det verkar som det också, har bett om att få veta om jag gör något fel så jag kan ändra mig men hon säger bara nej.
Känner en stor frustration, har gjort det länge och känner att det vardagliga humöret påverkas, hon frågar vad det är och jag har börjat säga att det inte är något för förut när jag berättat har det bara blivit tjafsigt och man har fått höra att man bara tänker på sex och det orkar jag inte längre.
Tack på förhand!!