• Anonym (Våga)

Skicka onani video till sambo?

Har sätt att han kollar tjejer på mobilen som onanerar.. Blev ledsen men nu tänkte jag om han kanske gillar att jag spontant skickar en kort video när jag smeker mig själv? Vill ens egen kille få en kort sex video ? Liksom att han kollar porr är ju vanligt men vill känna att han går igång på min video. Tror ni det kan uppskattas ?

• Svar på tråden Skicka onani video till sambo?
  • panicorion

Det tror jag nog, om inte så kan han ju radera den sen och i så fall säga till dig att det inte var något för honom.. Tror nog min sambo hade blivit glad av en sådan video, dock skulle jag skicka den när han var på jobbet för att jäklas lite =) det hade säkert inte vart lika uppskattat men jag hade suttit med en litet jäkligt leende 

• Anonym (Tänk efter före)

Och sen när ni gör slut så delar han din lilla onanivideo för kompisarna för att visa vilken wacko flickvän han hade. Har du tur så slutar det där, har du otur hamnar du på Youtube. 

• Anonym (fenomenet)

Jaså, är sommaren slut nu?

• MrMom
    Anonym (Tänk efter före) skrev 2014-09-09 17:42:38 följande:

Och sen när ni gör slut så delar han din lilla onanivideo för kompisarna för att visa vilken wacko flickvän han hade. Har du tur så slutar det där, har du otur hamnar du på Youtube. 

Visar man inget ansikte så kan det kvitta var den hamnar tycker jag. Har själv spelat in nån film till någon som bett om en. Men jag visar inte ansiktet, så därför vågar jag göra det.
    Jag älskar välformade rumpor och bröst i alla deras former!!
  • Anonym (Tänk efter före)
    MrMom skrev 2014-09-09 18:04:28 följande:
    Visar man inget ansikte så kan det kvitta var den hamnar tycker jag. Har själv spelat in nån film till någon som bett om en. Men jag visar inte ansiktet, så därför vågar jag göra det.
    Så var hamnade din film?
  • panicorion

Det finns väl inga garantier att den skall hamna någonstans likväl som att det inte finns garantier att den inte gör det. Antar att denna tjej funderat på det redan och om inte annat så har hon nog gjort det nu efter att du skrev.. Min sambo har tagit foton av mig naken och jag litar på att han inte sprider dem om det skulle vara så att vi skulle separera, jag kan inte alltid stå givakt och vara misstänksam mot alla speciellt inte den jag älskar och vill dela mitt liv med.

Självklart har du rätt att man skall vara försiktig men som sagt visa ingen ansikte eller kännetecken ex tatueringar eller liknande så är det väl svårt att se vem det är om det skulle komma ut. Kanske bara jag som litar blint på min sambo då jag vet att han är en bra man .

• MrMom

Vem jag skickade den till kan ju kvitta, det är ju mellan mig och den som ville se. Om den sen hamnat på ''villovägar'' kvittar egentligen när man inte kan koppla filmen till mig.
    Den som fick den vet ju att det är jag, men för alla andra är det en random kukrunkarfilm.

Jag älskar välformade rumpor och bröst i alla deras former!!
  • Maltemånsson

Klart du ska testa att göra det. Jag tycker det är fantastiskt upphetsande att ens partner teaser en på så vis... Känns trevligt om ens partner lägger ner energi på att hetsa upp en. Förmodligen kommer han komma hem väldigt förväntansfull och glad - och ni kommer få en härlig upplevelse in sängen (eller ni kanske inte kommer längre än till hallen). Förutsatt att du gör det, berätta gärna hur det mottogs!

• Anonym (why not?)

Hmm bra idé! min sambo är bortrest hela veckan, skulle vara härligt att retas lite.. mohaha...

Han har iofs redan en video med sig där jag suger av honom, men den är nog mer än ett halvår gammal så kanske dags för uppföljarenFlört

• Anonym
    Anonym (why not?) skrev 2014-09-09 20:44:51 följande:

Hmm bra idé! min sambo är bortrest hela veckan, skulle vara härligt att retas lite.. mohaha...

Han har iofs redan en video med sig där jag suger av honom, men den är nog mer än ett halvår gammal så kanske dags för uppföljaren

Det är något som

Är tändande kort och film vid avsugning :) fick några kort skickade när jag sög av min smabo för ett tag sedan och dom

Är verkligen trevliga att titta på
  • Anonym (BB85)

JA!
    Det händer att min fru skickar nån kortare video till mig när jag är på jobbet (jobbar natt) och det finns inget, med med betoning på INGET som gör mig mer kåt än det. Så härligt att veta att hon tillfredställt sig själv under kvällen och sen under natten kollar jag på videos och ?gör det jag ska? 🤤 Bokstavligt talat älskar det! Porrsidor kan slänga sig i väggen i jämförelse. Kan bli helt glad och lycklig i själen en hel vecka efter det att hon skickat något till mig. 

• jontebula
    Anonym (Våga) skrev 2014-09-09 17:02:02 följande:
    Skicka onani video till sambo?

Har sätt att han kollar tjejer på mobilen som onanerar.. Blev ledsen men nu tänkte jag om han kanske gillar att jag spontant skickar en kort video när jag smeker mig själv? Vill ens egen kille få en kort sex video ? Liksom att han kollar porr är ju vanligt men vill känna att han går igång på min video. Tror ni det kan uppskattas ?

Kör på, om killen inte är en fjant borde han uppskatta lite nudes... 
  • Anonym (Hm)

Om hon skickat videos lär hon ha gjort det för läääääänge sen!

• Anonym (Erfaren_man)

Såklart han skulle uppskatta det! Och den dagen förhållandet tar slut (för det gör ju nästan alla förhållanden), så kommer säkert även hans kompisar uppskatta filmen. Flört

Svar på tråden Skicka onani video till sambo?