• Äldre 10 Sep 09:43
    3004 visningar
    6 svar
    6
    3004

    förlorat min ena tvilling

    Det är nu 7 veckor sedan vi förlorade vår lille pojke. Vi visste ganska tidigt att barnen i magen var sjuka (TTS) men vi trodde båda skulle fixa det ju längre graviditeten gick. I v 29 snittades de ut men vår lille tvilling dog efter 2 dagar.

    Just nu känns allt tungt o jag gråter mycket, så svårt att vara ledsen o glad samtidigt. Min andra pojke mår bra..

  • Svar på tråden förlorat min ena tvilling
  • Äldre 10 Sep 14:28
    #1

    Beklagar samtidigt som jag också gratulerar till sonen. Jag har också förlorat ett barn och saknaden kommer alltid finnas. Det enda jag kan tänka för att lindra saknaden och sorgen är att vi ses dagen det är min tur. och att hon alltid finns med mig i mitt hjärta precis som din son den platsen kan ingen ta ifrån dom. <3 Ta hand om dig/er.

  • Äldre 15 Oct 14:08
    #2

    Inboxa mig gärna jag förlorade min lilla tvillingpojke i måndags i TTS.. Jag skulle behöva någon i samma situation att stötta och prata av mig med! Är helt förkrossad.

  • Äldre 16 Oct 08:44
    #3

    Voluspa, vill gärna vara ditt stöd men kan inte inboxa? Hur gör man?

  • Äldre 16 Oct 20:08
    #4
    Cazza skrev 2014-10-16 08:44:12 följande:

    Voluspa, vill gärna vara ditt stöd men kan inte inboxa? Hur gör man?


    Jag råkar tyvärr inte heller veta hur man gör.

    Får jag fråga om båda pojkarna levde till födseln?

    Det som känns nästan värst just nu är att vi måste/ får bära på två efterlängtade barn men kommer bara få en med oss hem om vi har tur.

    Det jobbigaste är folks kommentarer- ni har ju tur som iaf får en?!

    Jo visst, jag vill till varje pris att han ska överleva men jag bär på hans bror som var minst lika efterlängtad men nu har somnat in:(
  • Äldre 16 Oct 20:14
    #5

    Fruktansvärt, beklagar... Tårarna kommer när jag läser om era försluter... Men... Vad fan är det för kommentar som folk slänger sig med "ni har tur som får en"!!! Hur kan man säga så till någon som har förlorat ett barn, jag begriper inte!

  • Äldre 16 Oct 20:29
    #6

    Ja båda levde och kämpade. Vi är glada att vi fick träffa honom samtidigt som det könns skonsammare om vi förlorat honom i magen. Jag skickade medddlande till dig, kolla din inbox.

Svar på tråden förlorat min ena tvilling