• Angelika07

Hunkydory tävling-fusk? Hjälp mig!

Hunkydory hade en tävling där man kunde vinna en jacka. Perfekt tänkte jag som knappast har pengar till kläder och älskar hunkydory.  Såhär skrev dem på sin facebook/instragram sida:

Competition!

Win a Black Diamond Down Jacket. Rules - 1. Instagram a photo of your favourite Hunkydory outfit. 2. Hashtag #hunkydoryoutlet and tag @hunkydoryoutlet 3. Share it on Instagram and on Facebook through Instagram. The most innovative image wins! A winner will be announced through Instagram next Friday.

Jag taggade med hashtag och taggade dem, la upp bild och allt det som behövdes. Väntade och väntade tills idag när jag fick mail, då jag mailat dem och frågat om tävlingen då de inte svarat eftersom tävlingen slutade en vecka sedan. De skrev:

Ursäkta att svaret har dröjt. Vi har inte kunnat förmedla vinnaren på Instagram då den för tillfället är "vilande".

Vinnaren är utsedd och vi ansåg att även #hunkydoryoutlet" uteblev som hashtag så var det

ändå så att varumärket Hunkydory som fick fokus.

Men i tävlingsuppgifterna så står det ju att man måste göra det.. Jag undrar eftersom det var bara 2 som tävlade. Jag och en till. Den andra la inte till hashtagen utan bara taggade hunkydory.

Tacksam över svar!

• Svar på tråden Hunkydory tävling-fusk? Hjälp mig!
Svar på tråden Hunkydory tävling-fusk? Hjälp mig!