Utskälld av butikspersonal hos 3
Jag gick in till 3 butiken och min son hade en sprucken display på sin mobil. Vi kom fram till att den inte skulle lagas då den var 2 år gammal, ej lönt.
I samband med det bad han o mitt personnr och fick då syn på att jag hade obetald faktura. Han började tala om det istället och jag frågade då om han trodde han kunde avgöra vad för fel jag gjort med betalningarna
Javisst sa han självsäkert och talade högt och ljudligt i butiken om mina betalningar som gått fel.
Jag bad honom då ange varför de ville ha 2600kr, dvs ytterligare 1300kr mot de 1300 jag betalat för bredband 279kr/mån sen i mars.
Han kunde då inte redogöra för det och utbrast. -du behöver inte vara otrevlig!
Om han sagt det oss emellan hade jag bara kunnat ta om det med en annan i butiken men nu närmast skrek han ut det i butiken att jag var otrevlig.
Jag kände mig tvungen att fråga rakt ut i butiken om det var nån mer som tyckte jag var otrevlig?
Till min stora förvåning var det det. Den andra säljaren i butiken som höll med till fullo.
Idag ringde jag upp butikschefen och frågade om de ville be om ursäkt men det var inte aktuellt. Nu var det en tredje anställd som instämde. Han sa att det lät rimligt att säga att jag var otrevlig.
Jag grubblar lite på detta nu, vem har hört det, vad hade hänt om min son var med och de sagt så inför honom och om 3 har nån uttalad ide' att betygsätta sina kunder. Att ge dem neg. feed back inför andra/kränka och på gränsen till trakassera sina kunder.