Vad kostar er fertiltetsutredning?
Jag har precis bokat tid för utredning. Det skulle kosta 350 del per person och gång. Är det ett normalt pris för det eller är det dyrt/billigt?
Jag har precis bokat tid för utredning. Det skulle kosta 350 del per person och gång. Är det ett normalt pris för det eller är det dyrt/billigt?
Vi betalade 200kr/person och gång. Blev tre besök totalt, men då var jag ensam på ett av dem (äggledarspolningen). Sista besöket kändes dock onödigt för vi fick bara veta att allt var normalt och att vi skulle ge det ett år till, hade de lika gärna kunnat säga på telefon tycker jag...
200 känns mer "rimligt" men självklart betalar jag vad som helst för att kunna bli gravid.
Bor du i Stockholm eller på annan ort? Om du bor i sthlm, kan du ge mig namnet på din?
Hej,
Det är lite olika beroende på vilken klinik du går, men högkostnadsskyddet gäller så du betalar aldrig mer än det!
200 känns mer "rimligt" men självklart betalar jag vad som helst för att kunna bli gravid.
Bor du i Stockholm eller på annan ort? Om du bor i sthlm, kan du ge mig namnet på din?
Än så länge har vi betalat 940:-
Besök till barnmorskan 150 kr/per pers
Besök till läkaren 320 kr/per pers
Vi går i Västerås.
Än så länge har vi betalat 940:-
Besök till barnmorskan 150 kr/per pers
Besök till läkaren 320 kr/per pers
Vi går i Västerås.
Tack för infon snälla ni! Jag hoppas verkligen att det här hjälper och att vi får bli föräldrar!!!
Ja det gäller ju bara vid första barnet skall tilläggas, eller rättare sagt i ett inledande skede( 3 ivf) Sedan får,man hosta upp pengar själv. :(