• mammatillEe

oxynorm

Loggade in på pappan till våran 2,5 åriga dotters fb pga av att jag var orolig över hur han beter sig när hon är där, vet att det är så sjukt fel och till och med olagligt.. Men inne på fb har han konversationer med en om att han vill köpa oxynorm. Han har stesolid och tramadol hemmaoch att oxynormen är slut så han vill ha mer.. Vill inte släppa iväg dottern dit om han håller på att knarka smärtstillande, men ska ju egentligen inte veta detta och kan inte gärna säga att jag vart ute på hans fb och vill ha en utredning om vårdad? Han kan ju få det till att jag skrivit allt osv.. VAD SKA JAG GÖRA?

• Svar på tråden oxynorm
  • Drottningen70

Du kan ju alltid göra en anonym anmälan till socialtjänsten om att pappa har umgänge med ett litet barn fast han har ett pågående opiatmissbruk. Så kan de kräva UP. Det är dock viktigt att du i egenskap av förälder konsulterat socialtjänsten omkring din oro för pappans märkliga beteende så att du ej betraktas som oansvarig som inte varit uppmärksam på faderns beteende och ändå lämnat barnet. Du har ju en skyldighet att skydda ditt barn.

Svar på tråden oxynorm