Anonym (man,,eller en mes kanske!) skrev 2014-09-29 22:25:04 följande:
Vi är 39år och 20 år i tillsammans med!! båda ingen mer erfarenhet,,jag har haft typ 2 innan,,men hallå kommer ju inte ihåg det alls. Min tjej är bi..vilket vi insåg för ett par år sedan. Vi har haft 2 tjejer nu,som jag oxo hade sex med. Den senaste ville jag inte knulla med ,,men slik o smek. Jag känner mig smutsig när jag tränger in i den andra kvinnan. jag vill helt enkelt inte detta,,det är min tjej som tänder på allt!! Se mig ha sex med andra!! Jag har allt det jag behöver från min fru, jag ser henne som en skitsexig brud. Men vi satt o prata en kväll när hon vräker ur sig att -ska jag dö nyfiken? det tänker jag inte säger hon..? ska inte jag få ligga med en annan man?? Vad i helsike ska jag svara på detta? jag älskar henne så jäkla mycket,,men vet att jag har problem med att låta henne ha sex med en annan karl. Döm inte mig nu,, utan jag kommer "låta " henne få stock av en annan karl. Jag har lagt in en annons,,fick 35 mail på en timme? utan att hon vet om detta. Självklart kommer hon få se. Tyvärr så vet jag att hon har instagram / twoo / +någon annan chatt. Där det förekommer en hel del chattande med klllar. (hon är klantig med att låsa skärmen)
Hon har kanske redan fixat allt själv, kanske redan haft sex,?,,men det är det jag vill att hon inte ska göra utan min vetskap,,fan jag får väl bli swinger eller vad som helst för att få behålla min finaste,,tanken att om jag skulle säga stopp,,så tror jag inte att hon skulle vara kvar med mig,vilket skrämmer mig otroligt mycket!,,mest av allt så skrämmer hon mig,,det finns inget stopp i henne! tränar,solar,tränar,solar osv!
Klart hon vill visa upp sig, jag är lika,,,men gör det för hennes skull! hon vill avancera mer o mer ,,swingersklubb är tydligen redan bokad nästa helg!!!!
Sitter o blir arg på mig själv när jag ser vad jag skriver,, men vi har byggt upp ett liv tillsammans , min kärlek till henne är så stor,,,,,,,eller så skiter jag i allt o säger stopp,,vette fan!
Ser att detta inlägget är väldigt gammalt. Men fastnade för det du skrivit. Du birde ha skrivit ett eget inlägg.