• zandraa4848

nån mer som planerar nr 4 som vill följas åt?

Hej jag e 29 år och har tre barn redan en 04, en 08 och en 09. Och nu e vi sugen på liten till.

Nu väntar jag på att min mens skall komma eller mer inte komma ;)

Hade varit kul med fler som e sugen på en 4:à :)

• Svar på tråden nån mer som planerar nr 4 som vill följas åt?
  • Vanilla ice queen
    Ledilnaan skrev 2016-04-16 17:27:33 följande:
    Bf blir ca 25 dec tror jag. Jag ville absolut inte ha en julbebis, men nu är det som det är och förtillfället så bryr jag mig faktiskt inte. Vill bara ha min bebis! ????

Vad skönt att du kommit såpass långt. Längtar också till v 12 och man kan slappna av mer. Varje gång som jag går på toa så förväntar jag mig nästan att se blod på pappret...
    Min syster hade BF 24/12 julen (kom i mellandagarna) som var. Men barn kommer inte på beställning, visst lite trist på själva julafton men man överlever nog det också.

Ja har tagit 1,5år, ett MA och ett missfall innan det tog sig denna gång så det är så skönt att kunna slappna av lite nu.
  • RobzMarley
    Vanilla ice queen skrev 2016-04-16 21:05:35 följande:
    Min syster hade BF 24/12 julen (kom i mellandagarna) som var. Men barn kommer inte på beställning, visst lite trist på själva julafton men man överlever nog det också.

Ja har tagit 1,5år, ett MA och ett missfall innan det tog sig denna gång så det är så skönt att kunna slappna av lite nu.
    Hur är det med dig? Varir på ul?
  • annamfamilj

Hej.

Undrar hur tidigt ni har plussat i era tidigare graviditeter? Jag önskar mig ett fjärde plus...men nu på bim-7 är det negativt. Har plussat tidigare för varje graviditet så därför jag undrar...plussade på bim-7 med förra...

• Vanilla ice queen
    RobzMarley skrev 2016-05-04 11:56:10 följande:
    Hur är det med dig? Varir på ul?
    Haha ja ett gäng! Senast i vecka 12+5. Är i vecka 15 nu så RUL blir 26/5. Längtar!
    Hur går det för dig? BF snart va?
  • Vanilla ice queen
    annamfamilj skrev 2016-05-04 17:02:49 följande:

Hej.

Undrar hur tidigt ni har plussat i era tidigare graviditeter? Jag önskar mig ett fjärde plus...men nu på bim-7 är det negativt. Har plussat tidigare för varje graviditet så därför jag undrar...plussade på bim-7 med förra...

Plussade starkt på bim -6 med kvällsurin med testlagrets tester
  • TinkyWinky

hoppar in här ☺ 
    har 3 pojkar, födda juli 2009, januari 2013, juni 2015.. 

önskar en fyra, vi började försöka ganska snart efter sista föddes, men ej så intensivt då vi trodde vi skulle lyckas.. men icke . har haft ca 3 månaders paus o nu kör vi för fullt ☺  har äl just nu, så bf blir isf 30 januari, vill absolut inte ha vinter barn igen. men längtan efter en 4:a e större 😝 

så nu kör vi.. 
    Grattis till er som redan lyckats ☺ 

★ Kewin 9/7-09 ★ Theo 9/1-13 ★ Oliwer 2/6-15 ★
  • Kynisen

Hej hej! Har en -04, -06 och 09a, vi "jobbar" på en nr4 ;) (eller 4a för mig å 1a för sambon) å hoppas på ingen mens nästa vecka ;)

• TinkyWinky
    Kynisen skrev 2016-05-13 16:30:46 följande:
    Hej hej! Har en -04, -06 och 09a, vi "jobbar" på en nr4 ;) (eller 4a för mig å 1a för sambon) å hoppas på ingen mens nästa vecka ;)
    lycka till =) 
    ★ Kewin 9/7-09 ★ Theo 9/1-13 ★ Oliwer 2/6-15 ★
  • RobzMarley
    Vanilla ice queen skrev 2016-05-04 17:25:09 följande:
    Haha ja ett gäng! Senast i vecka 12+5. Är i vecka 15 nu så RUL blir 26/5. Längtar!
    Hur går det för dig? BF snart va?
    Åh vad spännande!! Ja, BF den 25:e. Håller på att krevera här. Höggravid är inte min starkaste sida.
  • Vanilla ice queen
    RobzMarley skrev 2016-05-15 18:19:30 följande:
    Åh vad spännande!! Ja, BF den 25:e. Håller på att krevera här. Höggravid är inte min starkaste sida.
    Åhhh det är ju jättesnart! Även om det inte brukar kännas så när man är höggravid
    Ja känns så overkligt att det äntligen gick vägen för oss. Vecka 17nu, börjar gå fort framåt
  • RobzMarley
    Vanilla ice queen skrev 2016-05-15 21:03:31 följande:
    Åhhh det är ju jättesnart! Även om det inte brukar kännas så när man är höggravid
    Ja känns så overkligt att det äntligen gick vägen för oss. Vecka 17nu, börjar gå fort framåt
    Redan vecka 17! Härligt! Hoppas tiden går snabbt! Ja, tänk skam den som ger sig! Underbart!

Ja, så trött på det nu.. Har inte gått över med någon av de andra så det ska väl vara typiskt nu liksom. :(
  • 5blir6
    miachr78 skrev 2017-11-09 08:19:18 följande:

Hej. Plussade igår och väntar alltså nr 4 :) mina andra är 16-7 år

Vad roligt, grattis!! Själv är jag på BIM +5 idag. Tempar med NC. Tempen började sjunka (aldrig under basaltempen) och nu börjar den stiga igen. Vågar knappt testa, vill inte bli besviken.
  • miachr78
    5blir6 skrev 2017-11-09 11:39:23 följande:

Vad roligt, grattis!! Själv är jag på BIM +5 idag. Tempar med NC. Tempen började sjunka (aldrig under basaltempen) och nu börjar den stiga igen. Vågar knappt testa, vill inte bli besviken.

Åh vad spännande :) håller tummarna
Svar på tråden nån mer som planerar nr 4 som vill följas åt?