mannen runkar istället för har sex
Hej!
Min man runkar istället för att har sex med mig. Varför gär han så?
Hej!
Det är troligen många saker som spelar in. Är er kommunikation fungerande så ni kan snacka sex? De perioder jag onanerat så har jag använt det som en enkel ( egoistisk) lösning på mitt sexuella behov. Oftast då så upplever jag min fru otillgänglig och uppslukad av att lösa allt annat praktiskt innan det möjligen finns tid och orkas med lite mys. Dessförinnan har det skurit sig och blir konflikter, och mina och hennes förväntningar uteblir.
Nedan finns en länk som blev till hjälp för mig och min fru + att vi lånade på bibblan: 'Lust att ha lust' av Helena Cewers.
www.jesussidan.com/undervisning/sexualitet.php
Tack så jättemycket för det väldigt hjälpsamma svaret. Det betyder jättemycket!
- orkar inte prestera
- sexet är tråkigt
Jag slutade ha sex med min fru pga sexet var så extremt tråkigt/dåligt att jag mådde dåligt av det. Detta efter i flera år av försök till att mötas men hon vägrade se annat än till sina egna behov. Nu sköter jag det själv och mår betydligt bättre. Det är tråkigt naturligtvis men det är så det är.
En bra fråga?
Jag kan själv inte rellatera till det. Har själv problem fast åt andra hållet. Fast hon ononerar inte, eller vill ha sex. Jag skulle fråga han rakt ut om du inte gjort det om det är något på tok.
Kram på dig
Hej!
Hej!
Vi knullar aldrig heller numera. Det är så i många långvariga förhållanden.
Det är skönt att runka också och enkelt.
En av mina drömmar och fantasier är att hon ber mig runka när hon tittar på.
Jag anser att man aldrig skall tvinga sin partner till sex på något sätt.
Att våldta någon inom äktenskapet är ett brott vill hon inte har man två
val att skilja sig eller stanna.
Hej!
För att det är skönare att runka så klart
Ofta runkar jag bara för att somna snabbare, och har egentligen inte lust med sex.
Utan för att släppa på spänningar typ.
Hej!
I mitt fall är det för att vi bråkar mycket just nu. När man bråkar under längre perioder tappar iaf jag lusten att tillfredställa