Svajig potens - Hang-up
Jag har som tur är "aldrig" haft några potensproblem, men precis när jag hade träffat min fru för 15 år sedan, fick jag lite prestationsångest när vi skulle ha sex (jag var förälskad och vill inte göra bort mig) vilket resulterade i att jag fick problem att få stånd och när jag fick stånd så slaknade den ganska snabbt. Detta var mycket frustrerande, för den funkade alldeles utmärkt när jag tillfredsställde mig själv, så det var inget medicinskt fel. Potensen krånglade i några månader, sedan lyckades jag komma över detta, och sedan dess har den stått som ett spett. När vi hade sex för en tid sedan (vi hade hållit på ganska länge) så kände jag att jag började bli lite trött, så kuken mjuknade lite och jag fick avbryta. Bara därför så har jag börjat oroa mig för detta och vips så har detta gamla "problem" kommit tillbaka. Jag kan inte låta bli att tänka på det, och det resulterar i att den mjuknar, så vi får avbryta. Hur i helvete ska jag komma över denna hang up, men som vanligt så är det inget fel på kuken, jag har inga problem att få stånd och jag kan ha stånd länge, men så fort vi ska ha sex så kommer tankarna och då slaknar den. Någon som känner igen sig, tips ..