• Anonym (Man)

Du tjej som haft trekant MMF

Du kvinna som har haft trekant med två män har du haft analsex eller ej? Det behöver inte ha varit i samband med trekanten du hade det för denna "undersökning".

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Du tjej som haft trekant MMF
  • Anonym (Man)

Puffar för att få lite fler träffar.

Min tes som jag vill undersöka är att tjejer som har trekant är en som gärna provar andra saker än bara penetrerande vaniljsexed en partner.

"Trysexual" eller vad bar det Samantha i Sex and the City sa hon var? "Jag provar allt, iallafall en gång."

• Anonym (K)

Jag har aldrig haft trekant med två killar - aldrig hittat några killar som varit villiga. Däremot med två tjejer och en kille. Det kändes lite menlöst. Analsex har jag också haft - gillar det inte, men det var värt att testa.
    Skulle ha velat prova MMF också, men min partner vill inte, och då får det vara så - det är ingen fantasi jag dör av att inte få uppfylla, så vårt förhållande är viktigare.

• Anonym (Man)

Puff (540 visningar och 10 röster - är det inte fler som har haft 3-kant måntro?)

• Anonym (K)
    Anonym (Man) skrev 2014-09-27 08:52:10 följande:

Puff (540 visningar och 10 röster - är det inte fler som har haft 3-kant måntro?)

Det kanske är som i mitt fall; att det är betydligt vanligare med trekanter med två tjejer (vilket jag haft flera stycken) än med två killar (vilket jag inte hittat kandidater till)
    Då kan man rimligtvis inte rösta här, eftersom det allternativet inte finns.

Trekant är hemskt vanligt - men att hitta killar som inte är livrädda för att "vara bög" medan de sätter på en tjej samtidigt är inte fullt så vanligt. Tjejer har oftast inte samma skräck för det, och därför är FFM-threesomes troligen vanligare än MMF. Särskilt eftersom det bara behövs att ena parten säger nej - och det är väldigt ofta män drömmer om att ha två kvinnor och deras kvinnor också drömt om att testa ha sex med en tjej - betydligt mindre vanligt att män drömmer om att testa ha sex med en annan kille. Det är tyvärr lite tabu.
  • Anonym (singelman)

Är singel man jag vill prova

• Anonym (Bea)

Har varit med om både trekanter och sk. gang bangs. Älskar analsex och blir gärna dubbelmackad.

• 19mark82
    Anonym (Bea) skrev 2025-06-27 08:45:05 följande:

Har varit med om både trekanter och sk. gang bangs. Älskar analsex och blir gärna dubbelmackad.

sött Tungan ute
Svar på tråden Du tjej som haft trekant MMF