Du tjej som haft trekant MMF
Du kvinna som har haft trekant med två män har du haft analsex eller ej? Det behöver inte ha varit i samband med trekanten du hade det för denna "undersökning".
Du kvinna som har haft trekant med två män har du haft analsex eller ej? Det behöver inte ha varit i samband med trekanten du hade det för denna "undersökning".
Puffar för att få lite fler träffar.
Min tes som jag vill undersöka är att tjejer som har trekant är en som gärna provar andra saker än bara penetrerande vaniljsexed en partner.
"Trysexual" eller vad bar det Samantha i Sex and the City sa hon var? "Jag provar allt, iallafall en gång."
Jag har aldrig haft trekant med två killar - aldrig hittat några killar som varit villiga. Däremot med två tjejer och en kille. Det kändes lite menlöst. Analsex har jag också haft - gillar det inte, men det var värt att testa.
Skulle ha velat prova MMF också, men min partner vill inte, och då får det vara så - det är ingen fantasi jag dör av att inte få uppfylla, så vårt förhållande är viktigare.
Puff (540 visningar och 10 röster - är det inte fler som har haft 3-kant måntro?)
Puff (540 visningar och 10 röster - är det inte fler som har haft 3-kant måntro?)
Är singel man jag vill prova
Har varit med om både trekanter och sk. gang bangs. Älskar analsex och blir gärna dubbelmackad.
Har varit med om både trekanter och sk. gang bangs. Älskar analsex och blir gärna dubbelmackad.