• jag1985

Ensam mamma söker :) Malmö

Hej!

29årig mamma som har en son på drygt 2 år.Pappan och jag är separerade och nu söker jag andra föräldrar i samma situation. Jag bor i Malmö och det hade varit roligt om ni också gör det :) Så för att prata, ses, promenera och leka med våra barn tillsammans! Vad säger ni?

• Svar på tråden Ensam mamma söker :) Malmö
  • Lillan1982

Hej! Jag träffar gärna och hittar på något. Är en 32-årig mamma, ensamstående med en son som är 2,5 år. Bor utanför Lund men tar mig gärna in till Malmö. Hör av dig om du har lust!

• Bucha

Hej,
    Jag är en ensamstående mamma med en son på 2 år (i januari), och jag är 31 år, precis nyinflyttade till malmö efter att ha bott i stockholm i 8 år.
    Jag träffas gärna på promenad, fika, lekdejter, o snackar en massa :) jag tränar på fitness 24 seven också :)

• SweetDelight

Hej!
    Här är en ensamstående mamma till i malmö som gärna träffas för fika, en promenix eller lekdejter. Har en son som blir 3 i mars. :)

• vicecity

Här har ni en ensamstående pappa till en 2åring som bor i malmö ifall någon vill hitta på något.

• Vackralulu

Okej nu är vi några stycken så hur går vi vidare nu för att träffas och göra något?

• Adnil86

Hej är en mamma på 28 år. Har två pojkar 2,5 år och en nyfödd. Är inte ensamstående än, men skilsmässan går igenom om 1 mån. Jag träffas gärna!

Svar på tråden Ensam mamma söker :) Malmö