• Shesha

gravid i vecka 32, känner av molande värk ibland på dagarna..tecken på att förlossningen är nära?

Som rubriken lyder...Väntar mitt andra barn och har inget minne av att jag kände av lätt molande värk ibland på dagarna med första barnet som föddes bf+5 tror ni att mitt andra barn som jag väntar kommer tidigare än första pga dem molande värken som kommer ibland?

• Svar på tråden gravid i vecka 32, känner av molande värk ibland på dagarna..tecken på att förlossningen är nära?
  • Missimissi

hade molande med mitt första barn lite då och då från  v 31, föddes runt BF. Nu är jag i v 35 och har lite molande då och då, mest på kvällarna så i mitt fall tänker jag inget särskilt om det utan det verkar bara vara min livmoder som tränar.

Men det kan ju vara ett tecken såklart. Hoppas andra barnet kommer tidigare för dig, det "brukar ju vara så" men med barn vet man aldrig tyvärr.

• Shesha
    Missimissi skrev 2014-09-30 10:28:23 följande:

hade molande med mitt första barn lite då och då från  v 31, föddes runt BF. Nu är jag i v 35 och har lite molande då och då, mest på kvällarna så i mitt fall tänker jag inget särskilt om det utan det verkar bara vara min livmoder som tränar.

Men det kan ju vara ett tecken såklart. Hoppas andra barnet kommer tidigare för dig, det "brukar ju vara så" men med barn vet man aldrig tyvärr.

Nä precis :) det är nog så att livmodern tränar och vem vet detta barn kanske kommer senare än det första :)
Svar på tråden gravid i vecka 32, känner av molande värk ibland på dagarna..tecken på att förlossningen är nära?