Längtar till snö och röda kinder.
Längtar ni med?
in och skåda dom vackra snö bilderna, som får er skrika av kyla och glädje!
julenstid.blogg.se
lägg gärna en kommentar om ni tycker om inlägget.
Nämen huvva....
Snart väntar typ 5 jävla månader med snö....o det känns inte ett dugg lockande....
Ser också fram emot det, men just nu njuter jag i fulla drag av årets vackraste årstid - den färgsprakande hösten!
Ser också fram emot det, men just nu njuter jag i fulla drag av årets vackraste årstid - den färgsprakande hösten!
En härlig sak med att vara lastbilschafför är att man får se årstiderna skifta. Älskar alla färgsprakande löv som kommer nu. Oktober är en av mina favoritmånader. Och ser ännu mer fram emot vintern. Äntligen kommer det mysiga mörkret och förhoppningsvis mycket snö på det.
Mitt "happy place" är på en renfäll framför en brasa i en snöfylld glänta, omringad av snötunga granar, under en svart stjärnbeströdd himmel. :)
Jag tror du menade till att skriva detta till någon annan ;) Jag är lite smått besatt av vintern och julen, det är det bästa som finns!
Att komma hem och man känner nästan hur det sticker på låren för att det är så kallt. Eller när man andas med näsan ute och "snoret" typ fryser, eller när man får julpynta! Åh, kan inte förstå hur man inte kan längta till det :)
Ja, de "hotar" ju med kall vinter i år, så man kan ju alltid hoppas.
Jag tror du menade till att skriva detta till någon annan ;) Jag är lite smått besatt av vintern och julen, det är det bästa som finns!
Att komma hem och man känner nästan hur det sticker på låren för att det är så kallt. Eller när man andas med näsan ute och "snoret" typ fryser, eller när man får julpynta! Åh, kan inte förstå hur man inte kan längta till det :)
Ja, de "hotar" ju med kall vinter i år, så man kan ju alltid hoppas.